poniedziałek, 29 lipca 2013

Stos nadal wakacyjny



Lipiec okazał się męczącym i stresującym miesiącem. Nie będę przynudzać, powiem jedynie, że mój zapał do czytania zmalał, a co za tym idzie - zaniedbałam nieco bloga oraz Was. Zamierzam się poprawić. Liczę, że wybaczycie mi tę karygodną obsuwę...

Na moich półkach ukazały się nowe nabytki. Obecnie czytam trzy książki recenzenckie, a te z wymiany czekają na swoją kolej.




1. Na "Amore 14"  skusiłam się za sprawą fenomenu powieści Moccia. Zawsze chciałam zapoznać się z jego twórczością, lecz nigdy nie miałam na to większej okazji. - wyd. Muza
2. " 52 powody..." wybrane pod wpływem chwili. Czytam i zaczyna się nie najgorzej. - Upadli.pl
3.  Za "Wilczy trop" również się zabrałam . Pierwsza książka Briggs, którą zgarnęłam, ale poprzednia seria jakoś nie przypadła mi do gustu. - bestsellery.NET
4. Obejrzałam film i chyba czas na książkę. Chociaż czuję, że powinnam zrobić to w odwrotnej kolejności....  - bestsellery.NET
5. & 6. Różne źródła różnie odnoszą się na temat tych książek. Musiałam się przekonać o co tyle szumu. - wyd. Otwarte
7. Bardzo długo czekałam na kolejną część tej trylogii. - recenzja dla A-G-W.info
8. Autorkę ubóstwiam, zatem nie mogłam się nie skusić. - wyd. Novae Res
9. Wybrana pod wpływem chwili oraz pozytywnych opinii. - bestsellery.NET




1. Lauren Oliver zaskarbiła sobie moją lojalność trylogią Delirium. Podobno "7 razy dziś" jest równie dobrą książką. - wymiana na LC
2. Dziwny zakup, nieco przez moje gapiostwo.
3. & 4. Bardzo owocna wymiana na fincie!
5. Nie mogłam się oprzeć tej wymianie. Moje klimaty. - wymiana na LC
6. & 7. & 8. Popularna seria dla młodzieży, dlatego i ja nie przeszłam obok niej obojętnie. - wymiana na LC

33 komentarze:

  1. GONE i Podzielonych gorąco polecam - bardzo wciagające książki, bardzo uzalezniające i pozostawiające niedosyt... Julię mam na półce i licze na to, że niebawem wezmę się za lekturę. Do Lauren Oliver mnie nie ciagnie, za to Ptricie Briggs mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, podkradłabym sporo pozycji!
    Strasznie chciałabym aby w ręce wpadły mi "52 powody...", "Poradnik pozytywnego myślenia" i "Sekret Julii". :)
    Natomiast nie pogardziłabym też serią Gone, gdyż słyszałam dobre opinie, a oprócz tego "Podzieleni" i "7 razy dziś" wydają się ciekawe. :)
    Miłego czytania!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz trochę książek. Czytałam GONE ale tylko ze trzy części.Reszty niestety nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, "Szmaragdowa tablica"! Strasznie mnie ciekawi ta powieść:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. "Sekret Julii" muszę zakupić :) "Podzieleni" są super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem pewna ale "Amore 14" dorobiło się chyba ekranizacji pt. "Trzy metry nad niebem" czyż nie? :))
    "W szpilkach od Manolo" i "52 powody..." - te książki wydały mi się interesujące:))
    pozdrawiam
    http://czytelniadominiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Trzy metry nad niebem to oddzielna powieść. :)

      Usuń
  7. Gone bym bardzo chętnie przygarnęła, ciekawi mnie ta seria. Dotyk i Sekret Julii już za mną i chociaż oba tomy mi się podobały, to ten drugi jednak bardziej ;)
    Przyjemnej lektury życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę same świetne tytuły! Uwielbiam gone, przede mną jeszcze ostatnia część.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dotyk Julii sama dziś zaczęłam, Gone czytałam pierwszy tom, ale nie przypadł mi do gustu, 7 razy dziś leży na półce i czeka na swoją kolej
    Bardzo zazdroszczę Wilczego Tropu i 52 powody :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ZAZDROSZCZĘ! :O Tak dużo wspaniałych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od Moccia mam Trzy metry nad niebem + kontynuacja oraz Wybacz ale będę mówiła Ci skarbie + kontynuacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo interesujące zbiory :) Sama zbieram serię "GONE", mam póki co 4 pierwsze tomy. Podebrałabym Ci "Wilczy trop", gdyż jestem ciekawa tej historii. Za sobą mam natomiast "Podzielonych" (cudowna) oraz "52 powody..." (można się zrelaksować).
    przyjemnej lektury :)
    pozdrawiam
    Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne stosiki, chętnie przeczytałabym "Dziewczynę z tatuażem" oraz "7 razy dziś".

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile wspaniałych książek ;) "Dotyk Julii" jest według mnie świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne stosiki :) Czytałam pierwszą część Gone - bardzo mi się spodobała. Zazdroszczę wielu książek, m.in. "Poradnika pozytywnego myślenia" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widze sporo ciekawych tytułów m.in obydwie czesci Julii czy Podzieleni :) Poradnik pozytywnego myslenia polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny stos :D Zazdroszczę "Sekretu Julii" :D Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne stosiki. Same perełki są z tych książek. Życzę miłego czytania. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. PODZIEL SIĘ STOSIKIEM! XD

    Pozdrawiam, obserwuje i zapraszam do siebie.
    http://naszksiazkowir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Polecam "Dotyk Julii" jak dla mnie rewelacja, w tym momencie poluję na drugą część :)

    OdpowiedzUsuń
  21. "Dotyk Julii" i "Sekret Julii" są boskie - o dziwo druga część lepsza od pierwszej :)
    Briggs i Brody zazdroszczę. A co do "Poradnika pozytywnego myślenia" popełniłam ten sam błąd.

    OdpowiedzUsuń
  22. Same cudeńka tu widzę: ,,Sekret Julii" , 52 powody...", ,,Podzieleni":) Aż się nie mogę napatrzeć!
    Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zbiory. Kilka pozycji zazdroszczę ;) "7 razy dziś" polecam. Mi bardzo się podobała ta książka! "Dotyk Julii" natomiast dotychczas nie porwał mnie. Czytam ją już od kilku miesięcy i ciągle odkładam dla innych, lepszych, pozycji. Ale kto wie, może końcówka odmieni moje zdanie o niej ;) No, ale najlepiej jak sama ocenisz, jak to będzie w Twoim przypadku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Łał, jakie stosiska :P Chętnie podkradłabym ci większą połowę twoich zbiorów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne stosisko! Kusi mnie zwłaszcza "Amore 14" i "7 razy dziś". Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale stosy! Bardzo bym chciała przeczytać kilka książek, a polecić mogę GONE!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ooo! Poleca GONE - rewelacyjna seria ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czekam na recenzję ,,Szmaragdowej tablicy".

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne stosiki! Pozostaje czekać na recenzje tych skarbów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaki wspaniały wakacyjny stosik ;)) Bardzo jestem ciekawa czy spodoba Ci się seria GONE. Spędziłam z tą serią cudowne pięć lat. Genialna, uzależniająca seria. Jedna z najlepszych jaką przeczytałam. W sumie niedawno ją skończyłam i trudno było mi się z tym pogodzić ;) Osobiście zazdroszczę ci "52 powodów..." oraz "Szmaragdowej tablicy".
    gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...