poniedziałek, 1 lipca 2013

Podsumowanie - II kwartał 2013

Witajcie!
Pamiętacie, o czym pisałam w poprzednim Podsumowaniu? Była tam mowa między innymi o wynikach matur oraz związanym z nimi załamaniem nerwowym. Mogę Was uspokoić. Żadnego załamania nie było. Ba! Wręcz przeciwnie. Jestem usatysfakcjonowana wynikami, ponieważ mam sporą szansę na studia, na które od długiego czasu chciałabym się dostać. 
Jak widzicie, w tym kwartale opuściłam się z czytaniem i recenzowaniem. Mam małe zaległości, ale zamierzam wszystko nadrobić w kolejnych miesiącach. :)
Poniżej wrzuciłam małe zestawienie, choć przyznaję, że nie miałam za bardzo w czym wybierać...




1. Ilość przeczytanych i zrecenzowanych książek: 9
2. Ilość książek, które trafiły na moją półkę: 25 
3. Największe książkowe (pozytywne) zaskoczenie: "Fałszywy książę" Jennifer A. Nielsen
4. Największe książkowe rozczarowanie: "Geneza" Jessica Khoury
5. Najbardziej zachwyciła mnie książka: "Przegląd końca świata. Feed" Mira Grant
6. Najbardziej wstrząsnęła mną książka: "Niewinna" Taylor Stevens
7. Najbardziej rozbawiła mnie książka: ------------------------------
8. Najbardziej wyczekiwana premiera książki: "Saga księżycowa. Scarlet" M. Meyer & "Kroniki Ellie 2" J. Marsden (Książki nabyłam, lecz nadal czekają w kolejce)

Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Gratuluję zdania matury i dobrych wyników! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję świetnego wyniku! Widzę same interesujące mnie tytuły.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje pięknych wyników

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Ja także zdałam w tym roku maturę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle ładnych książek :D Świetny wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał, sporo książek trafił do Ciebie. ;] No i ciekawe pozycje przeczytałaś... ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję świetnych wyników :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zdanej matury :)
    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...