środa, 29 maja 2013

Wakacyjny stos


No i znowu uzbierała się niezła sterta książek. Ale co będę sobie żałować. Mam wakacje! 
Zacznę od góry:
- "Teraz i zawsze" Carolyn Egan oraz "Niezwykła wędrówka Harolda Fry" Rachel Joyce - od Znaku. Książek nie zamawiałam, a pewnego dnia odebrałam przesyłkę i niesamowicie się zdziwiłam widząc te dwie pozycje. Postaram się je zrecenzować, ale na pewno nie są to moje priorytety.
- "Angelfall" Susan Ee - wygrana. Nie mogę się doczekać, kiedy ją przeczytam.
- "Jutro 3" & "Jutro 4" J. Marsden - zakup własny. Musiałam uzupełnić biblioteczkę. Część trzecią czytałam i zrecenzowałam - tutaj. 4 tom muszę nadrobić. 
- Odmieniec Philippa Gregory oraz "Saga księżycowa. "Scarlet" M. Meyer - od Egmontu. Miałam dostać tylko Scarlet, a tu proszę, mam i Odmieńca. ;)
- "Grim. Pieczęć Ognia" Gesa Schwartz  - od Jaguara. Ogromne tomiszcze, dlatego mam nadzieję, że będzie to ciekawa książka. 

Co prawda miałam wrzucić stosik dopiero w czerwcu, ale trochę fantów mi się nazbierało, więc nie chciałam przedłużać listy. :D
Jakieś nowe zdobycze pojawiły się na Waszych półkach?

23 komentarze:

  1. ojeej, zazdroszcę "Odmieńca", "Scarlet" i "Angelfall"! *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, na moich półkach wciąż przybywa książek, a ja dokupuję nowe ;p. Jestem ogromnie ciekawa serii Jutro, moja koleżanka ma wszystkie części, więc muszę od niej kiedyś pożyczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem "Odmieńca", bo czytałam różne opinie i chciałabym sama sprawdzić, jak to jest z tą książką:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały stosik<3
    Zazdroszczę najbardziej "Odmieńca" i "Grima"

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stosik, chociaż najbardziej zazdroszczę ci "Angelfall".
    Życze miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę "Jutra 3,4" i "Angelfall", czekam też na recenzje innych pozycji ze stosu, bo mogą mnie zaciekawić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy czytają "Scarlet", a ja mimo ogromnych chęci nie mam na to czasu. Całe "Jutro" już za mną, ale czekam na recenzję :)
    Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny stosik. Najbardziej zazdroszczę "Angelfalla" i "Odmieńca". Świetne książki.
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że szybko zrecenzujesz te książki, gdyż sama mam na nie ochotę, tylko nie wiem, czy warto :)

    Zapraszam do siebie: in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też już powoli zbiera się stosik na wakacje :) Twój jest cudowny. Z chęcią przeczytałabym "Angelfall".

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmmm... "odmieniec" przeczytany, tak jak i "angelfall" i obie bardzo mi się podobały :) "Scarlett" także czeka grzecznie na półeczce i już nie moge się doczekać, kiedy po nią sięgnę :D Życzę, aby wszystkie tytuły, Ci się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę "Angelfall" - stosik jest cudowny, pełen łakoci! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam stosiki!!! kilka pozycji masz interesujących- czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo zazdroszczę serii 'Jutro". Jeszcze nie miałam okazji się z nią zapoznać. Czekam na recenzje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszczę książek i wakacji :) miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  16. Nic z tego stosika niestety nie czytałam, ale "Grim" wygląda obiecująco. Lubię takie opasłe tomiska ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Na mojej półce pojawiły się jak na razie jedynie bibliotekowe zdobycze, ale coś własnego może też się pojawi. ;] A jeśli chodzi o Twój stosik - wygląda ładnie, aczkolwiek ja nic dla siebie nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny stosik, a sagę "Jutro" czyta moje rodzeństwo. U mnie przybywa w tym roku książek w zastraszającym tempie, a biorąc pod uwagę, że w naszej bibliotece pracuje moja dobra koleżanka, to listy książek tak się przedłużają, że życia mi nie starczy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dzień Dziecka mam zamiar kupić sobie Angelfall. Strasznie się nakręciłam na tą książkę. Już nie mogę się doczekać, gdy trafi w moje łapki ;) niestety, ostatnio nie mam czasu na czytanie książek , więc czeka na mnie spory stos książek do czytania.

      serdecznie pozdrawiam ;)

      Usuń
  20. Tyle świetnych pozycji! Życzę przyjemnej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny stosik. Same ciekawe pozycje. ^^

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...