piątek, 10 maja 2013

Stos majowy

Spojrzałam teraz na to zdjęcie i doszłam do wniosku, że nie jest tak proste jak wydawało mi się wcześniej...
Kilka książek z kwietnia oraz kilka nowych. Niedługo dotrze moja wygrana oraz książki recenzenckie. Nie mam chęci na wymiany, więc maj będzie spokojny pod tym względem. :)
(od dołu)
1. "Informacjonistka" oraz "Niewinna" Taylor Stevens. - Ostatnio zrecenzowane pozycje, które pokochałam całym sercem i czekam na trzecią część z zapartym tchem. 
2. "Piękne istoty" Kami Garcia & Margaret Stohl - Od długiego czasu chciałam przeczytać tę książkę, ale gdy już ją zdobyłam, dostałam ostry opiernicz od znajomej...
3. "Przez burze ognia" Veronica Rossi - Do recenzji. Czytałam naprawdę ładne opinie na temat tej książki, zatem nie mogłam się oprzeć.
4. "Obca pamięć" D. Krokos - Do recenzji. Za bardzo byłam ciekawa tej książki, aby oprzeć się pokusie. 

Nie piszę recenzji, to przynajmniej zrobię stosik. :) Miałam nadzieję zacząć uczyć się mojej prezentacji maturalnej jutro, ale chyba nie będzie mi to dane... Okrutnie mi przykro.

Pozdrawiam!

18 komentarzy:

  1. O, Informacjonistkę bym chętnie poznała, jakoś mi koło nosa przeszła :) Powodzenia na maturze! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. "Przez burze ognia" *.* Ale Ci zazdroszczę! :D Pozostaje mi czekać na Twoją opinię, coby się przekonać, czy rzeczywiście warta jest mojego zapału do niej ;D
    O opiernicz za "Piękne istoty" za co? Jeśli można wiedzieć... ;))
    No, nic. Stosiku ogólnie tylko pozazdrościć :)

    Już czuję jak strasznie Ci przykro w związku z tą prezentacją... Ucz się, a nie! :D Lepiej nie zostawiać na ostatnią chwilę, chociaż sama tak wszystkiego się uczę :P Tylko, że mi wszystko tuż "przed" najlepiej wchodzi do głowy - i tam zostaje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno książka nie jest warta uwagi. :P

      Usuń
    2. Hmm... no to się przekonasz, czy faktycznie tak jest :D

      Usuń
  3. Posiadam "Przez burze ognia", niedługo zabieram się do lektury. Całą resztę książek po prostu muszę przeczytać, bardzo mnie ciekawią.

    Zapraszam do mnie: in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie ten stosik wygląda. ;]
    Matura, a Ty się lenisz? Bu, nieładnie! Chociaż u mnie byłoby to samo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sympatyczny stosik

    OdpowiedzUsuń
  6. O książkach Taylor Stevens co nieco słyszałem, o pozostałych raczej nie. Miłej lektury życzę, stos wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwa tytuły od dołu mnie interesują. Trzymam kciuki za maturę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chciałabym przeczytać "Piękne istoty", ale nie wiem, czego się po tej książce spodziewać... Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny stosik :)
    Czytałam "Przez burze ognia" i "Piękne Istoty", nawet całkiem niedawno i mnie te pozycje się bardzo spodobały.
    Życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią przeczytałabym "Przez burzę ognia". Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że nie tylko mi dostało się za przeczytanie książki "Piękne istoty" :D Chcę przeczytać książkę "Przez burze ognia".

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pozycje! :) Pięknie Istoty mi się podobały, Przez burzę ognia jeszcze bardziej. Niewinną też mam za sobą, ale muszę jeszcze Informacjonistkę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  13. "Informacjonistkę" muszę kiedyś koniecznie przeczytać.
    "Piękne istoty", hm.... widziałam film, ale jakoś mnie do tej książki nie ciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam wielki apetyt na ,,Przez burze ognia'' :) Miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam ostatnio "Przez burzę ognia" i przyznam, że ludzie szumu narobili, a prawda okazuje się całkiem inna. Czekam więc na Twoją recenzję. Mam ogromną ochotę na "Piękne istotny" :)
    Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...