sobota, 20 kwietnia 2013

Wyniki konkursu!

Witajcie Blogerzy!

Pierwszą rzeczą jaką chcę napisać to ogromne przepraszam. Przeciągnęłam ogłoszenie wyników w nieskończoność, ale nie mam tyle czasu ile bym chciała mieć. A teraz bez zbędnego gadania, oto wyniki:

Nagrody otrzymują...:

I. Julia K.
II. Astreblue

Prace wybrałam na początku tygodnia - szmat czasu. Niestety nie miałam zbyt dużo wolnych chwil, aby napisać tego posta.
Julia K. ujęła mnie opisem swojego wymarzonego smoka. Opis był bardzo plastyczny i czytało się go z rosnącym zainteresowaniem. 
Astreblue z kolei okropnie przypominała mi... mnie. Zastanawiałam się, czy przypadkiem nie mam rozdwojenia jaźni i nie zgłosiłam się do własnego konkursu... 

Cieszę się, że tak dużo osób zechciało wziąć udział w tym konkursie, a każda praca była wyjątkowa i oryginalna. 

Informacja dla zwyciężczyń: Niebawem napiszę do Was maila. Z racji tego, że Julia K. znajduje się na pierwszym miejscu, proszę aby wybrała swoją nagrodę.  Druga książka powędruje do Astreblue.: )

***

Abstrahując, zgłosiłam swojego bloga do głosowania na BLOG MIESIĄCA. Nie idzie mi zbyt dobrze - nie dziwię się, dlatego jeżeli chcecie, możecie oddać swój głos TUTAJ. :) Będę wdzięczna. 

Dodatkowo, zaczynam trochę zaniedbywać bloga - wiem. Ale tak będzie jeszcze przez następny miesiąc. Niedługo opublikuję recenzję "Informacjonistki" T. Stevens, a po niej możecie spodziewać się jeszcze jednej recenzji w tym miesiącu. Słabiutko, wiem. :/

13 komentarzy:

  1. O jejku! Dziękuję :D Nie mogę w to uwierzyć! Pierwszy raz coś wygrałam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ;) Jak możesz, napisz na mój e-mail: abiardzka@op.pl :)

      Usuń
  2. Też ostatnio cierpię na brak czasu. Wiosna wreszcie raczyła przyjść, ludzie się budzą i jest mniej czasu na wszystko.
    Wspomogłam w konkursie, oddałam głos.

    Pozdrawiam :)

    PS gratulacje dla wygranych

    OdpowiedzUsuń
  3. Chociaz nie bralam udzialu w rozdaniu, gratuluje :)
    Obserwujemy- odp na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...