środa, 10 kwietnia 2013

Podsumowanie - I kwartał 2013

Witajcie!

Nie wiem, jak Wy to widzicie, ale moim zdaniem pierwsze trzy miesiąca roku 2013 minęły w zastraszającym tempie. Pod względem książkowym jestem z niego bardzo zadowolona, ponieważ nareszcie mój blog zaczął się rozwijać. Coraz więcej czytam, mam na to ochotę(z czasem trochę gorzej), a recenzje piszę coraz lepsze. Jednym słowem 2013 rok uważam za obiecujący.






Bilans książkowy:
1. Ilość przeczytanych i zrecenzowanych książek: 16 (z pominięciem książek rozpoczętych)
2. Ilość książek, które trafiły na moją półkę: 22 
3. Największe książkowe (pozytywne) zaskoczenie: "Partials. Częściowcy" Dan Wells
4. Największe książkowe rozczarowanie: "Gorączka 1" Dee Shulamn
5. Najbardziej zachwyciła mnie książka: trylogia Delirium aut. Lauren Oliver - "Delirium", "Pandemonium", "Requiem"
6. Najbardziej poruszyła mnie książka: "Delikatność" David Foenkinos
7. Najbardziej rozbawiła mnie książka: "Chłopcy" Jakub Ćwiek
8. Najbardziej wyczekiwana książka: "Kroniki Ellie 1" John Marsden oraz "Legenda. Wybraniec" Marie Lu

Jakieś plany na kolejny kwartał? Będzie ich dużo, ale najważniejszym z nich jest dążenie do rozwoju własnego jak i bloga. Pragnę czytać więcej, pisać lepiej oraz aby to moje małe dziecko wyrosło na naprawdę porządnego bloga. Chcę żeby ludzie zaglądali na niego z chęcią i aby wynieśli coś po tych odwiedzinach i robili to po prostu z przyjemnością. 
Na koniec chciałabym podziękować Adzie za nagłówek. Dzięki niej blog wygląda o wiele lepiej. Teraz jest przyjemny dla oka, a sam nagłówek odświeżył nieco jego wygląd. :)
Myślę, że podsumowanie kwartalne to dobry pomysł, który podejrzałam na innym blogu. Na pewno wrócę z kolejnym w lipcu(oby obyło się bez załamania nerwowego po wynikach matury). 

Pozdrawiam!

18 komentarzy:

  1. Oooo, Chłopaców to ja sobie kupuję w maju ^^ A przypomniało mi się właśnie, patrząc na Twoje zestawienie, że Śmierciowiskiem byłam zainteresowana...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy. :D
    Wielu cudownych książek i jak najdłuższego, jak najlepszego czasu blogowania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałaś ten post w ogóle? Jakim cudem wyczytałaś, że Vivienne z blogiem obchodzą rocznicę?

      Usuń
    2. Jasne, że przeczytałam, tylko trochę inaczej go odebrałam, spokojnie. Baaaardzo przepraszam za pomyłkę, nie wiem, o czym myślałam, pisząc ten komentarz. o.O

      Usuń
    3. Nie musisz mnie przepraszać XD Parę osób, chyba po przeczytaniu Twojego komentarza też popełniło ten błąd.

      Usuń
  3. Sto lat :) Nagłówek świetny, postarała się dziewczyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak bardzo dobry pomysł. Masz rację szybko czas leci . U mnie 18 książek na koncie, ale byłoby więcej jednak i tak nie jest źle. Nic nie planuje bo zobaczymy jak będzie z czasem. Super nagłówek . Powodzenia na maturze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie mieć takie plany, mam nadzieję, że zrealizujesz je z nawiązką! :) Też już mi się marzy mieć bloga z setką recenzji i co najmniej setką odwiedzających dziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tak dobrych wyników :) Hm... Chyba zakupię Delirium :)
    Pozdrawiam

    PS. Kiedy można się spodziewać wyników konkursu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpewniej pod koniec tego tygodnia, a jeżeli nie wyrobię się do tego czasu, to wczesny początek następnego. :)

      Usuń
  7. Gratuluję wyników uzyskanych, no cóż z przyjemnością kilka tytułów z chęcią pożyczyłabym na zawsze, ale ci... ;) Ja nic takiego nie mówiłam. ;)
    Nawet i ciekawe takie kwartalne zestawienia, ale ja chyba jednak zostanę przy miesięcznym i rocznym, który wypadnie oczywiście w grudniu. :).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stówka :) Piękny nagłówek i spory dorobek w tym kwartale :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, ten czas leci niesamowicie szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne podsumowanie, 16 książek robi wrażenie, oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem w trakcie "Wybrańca", chętnie bym przeczytała "Sagę księżycową" :D dla mnie za to największą porażką jest trylogia "Delirium"

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyniku, i życzę kolejnych tak dobrych :)

    Mi do gustu strasznie przypadły "Kroniki Ellie" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wyniku i cieszę się, że blog się rozwija. Jakiś czas już go czytam.
    Cieszy mnie zawsze, gdy ludzie robią coś, co ich rozwija a nie jest durne hejterstwo, zawsze popieram takie inicjatywy :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...