środa, 3 kwietnia 2013

Papierowe zapowiedzi - Kwiecień 2013






___________________________________________________________________

 Małgorzata Warda "Jak oddech"


Wydawca: Wyd. Prószyński i S-ka
Premiera: 2 Kwietnia 2013 r.

Jasmin i Staszek obiecali sobie jeszcze w dzieciństwie, że kiedyś się pobiorą. Jako nastolatki zostali parą, a po ukończeniu szkoły średniej postanowili razem zamieszkać. Kilka dni później Staszek znika...
Opowieść o miłości i przyjaźni, która zmienia się w mroczną historię, gdzie wobec bezradności zostają tylko uczucia. Wszyscy szukają Staszka na swój własny sposób. Policja porusza się podrzuconym jej tropem: wstrząsającą fotografią chłopaka. Rodzina Staszka szuka odpowiedzi w przeszłości i zdarzeniach mogących mieć wpływ na zniknięcie. Natomiast Jasmin dociera o wiele dalej niż do rozwikłania tajemnicy. Otwiera się przed nią świat, w którym wszystko jest możliwe, gdzie czas można dowolnie naginać, a miłość nie ma końca.






___________________________________________________________________


Taylor Stevens "Niewinna"


Wydawca: Wyd. Rebis
Premiera: 2 Kwietnia 2013 r.



Vanessa "Michael" Munroe - tajemnicza i nieustraszona bohaterka bestsellera Informacjonistka - przyjmuje nowe wyzwanie.

Przed ośmioma laty małą Hannę uprowadzono ze szkoły prosto do zamkniętego świata Wybranych. Od tamtej pory sprzymierzeńcy ich przywódcy - Proroka - ukrywają dziewczynkę i chronią jej porywacza. Grupa młodych ludzi, którym udało się wyrwać z sekty, dowiaduje się, gdzie jest Hanna, i zwraca do Vanessy Munroe o pomoc. Munroe podejmuje się zadania. Wyrusza do Buenos Aires, aby przeniknąć do sekty i wydostać stamtąd dziewczynkę. Wprowadzona w świat, jakiego wcześniej nie znała, musi znaleźć sposób na nieprzewidywalnych Wybranych i ich niebezpiecznych popleczników, zmagając się jednocześnie z własną naturą, która coraz gwałtowniej daje o sobie znać. Nie może dopuścić do tego, by szansa na uratowanie Hanny przepadła na zawsze.

Po raz kolejny Taylor Stevens po mistrzowsku tka akcję błyskotliwego, pełnego napięcia thrillera, który czyta się jednym tchem.




___________________________________________________________________

Tom Winter "Zagubione szczęście"



Premiera: 17 Kwietnia 2013 r.
Wydawca: Wyd. Wielka Litera


Historia, która zaczęła się od jednego listu.  Carol czuje, że jej nieudane małżeństwo jest pułapką bez wyjścia. Swoje rozczarowania i marzenia opisuje w listach, które wysyła bez adresu, jednak trafiają one w ręce Alberta pracującego na poczcie w dziale niedoręczonych przesyłek. Staje się on mimowolnym powiernikiem jej sekretów i zwierzeń. 

Ta historia pokazuje, że we współczesnym świecie człowiek nadal najbardziej potrzebuje drugiego człowieka. 
Na dobre i na złe.









___________________________________________________________________

Amy Kathleen Ryan"Iskra"

okladka
Premiera: 17 Kwietnia 2013 r.
Wydawca: Wyd. Jaguar

Po desperackiej ucieczce z Nowego Horyzontu, Waverly wreszcie znalazła się na Empireum. Ale ukochany statek, jedyny dom, jaki kiedykolwiek miała, nie przypomina miejsca, które opuściła. Kieran zmienił się nie do poznania. Z następcy kapitana stał się fanatycznym religijnym przywódcą. Na Empireum trwa cicha, ale wyniszczająca wojna. Kieran kontra Seth. Waverly nie potrafi zaufać do końca żadnemu z nich. Wie, że sytuacja będzie pogarszać się z dnia na dzień, nim nie odbiją ostatnich ocalałych dorosłych członków załogi. Jak jednak tego dokonać? 

Nieoczekiwanie Empireum wstrząsa potężna eksplozja. Podejrzenia od razu padają na Setha i spędzającą z nim wiele czasu Waverly. Na statku nie ma miejsca dla zdrajców. Seth i Waverly muszą odkryć sabotażystę, inaczej stracą wolność. Albo życie.

___________________________________________________________________

Coś spóźnione te zapowiedzi. 
Moje MUST READ kwietnia to trzy pierwsze powieści. Iskra to jedynie zapychacz, który wstawiłam, ponieważ mam nadzieję, że jednak przekonam się do Blasku i będę chciała przeczytać kontynuację. 


13 komentarzy:

  1. "Jak oddech" to rowniez moje must have :) A Blask mi się baaardzo podobał, więc na Iskrę z wielką niecierpliwością czekam. Mam nadzieję, że się do serii jednak przekonasz :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie Iskra konieczenie i nic więcej chyba... Może Angelfall którego tu nie ma, ale zobaczymy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, nie znalazłam dla siebie nic odpowiedniego...

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgorzata Warda pisze bardzo w moich klimatach - ciekaw jestem jej nowej książki. Ale jeszcze nie przeczytałem wszystkich poprzednich, tak że przesuwam ją na dalszy plan :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Iskra". Bardzo, ale to bardzo chcę zapoznać się z kontynuacją fenomenalnego "Blasku"! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadna z tych pozycji nie jest dla mnie czymś niesamowitym, także spasuję. Aczkolwiek ciekawi mnie "Wilk" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od początku czyhałam na Jak oddech, ale zainteresowałaś mnie rónież Zagubionym szczęściem. Jestem baaardzo zainteresowana ową pozycją

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej zainteresowałaś mnie książkami "Jak oddech" i "Niewinna". Okładka "Zagubionego szczęścia" mnie urzekła *_*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiedzi jak najbardziej mi się podobają ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka z wymienionych zapowiedzi, także i mi wpadło w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że sięgnę po Niewinną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam wypatrzonych kilka tytułów. Mam nadzieję, że uda mi się je zdobyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tych pozycji moją uwagę przykuła tylko nieziemska okładka "Iskry" ;)

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...