środa, 27 marca 2013

Stos marcowy #2


Marzec jest dla mnie nazbyt szczodry, ponieważ już dawno nie nazbierałam takiej ilości czytadeł. Nie dość że mam obecnie małego bzika na punkcie wymian, to jeszcze dochodzi kilka recenzenckich. A jeszcze niedawno marudziłam, że nie mam co czytać... Ale nieważne, tym razem będzie krótko. W najbliższej przyszłości nie czekam już na żadne książki, zatem nie ma co odkładać tej publikacji. ;)



od dołu:
Dan Wells „Partials. Częściowcy” – (od Wyd. Jaguar) Mam głęboką nadzieję, że książka nie okaże się niewypałem, jak to było z "Blaskiem" wydanym nakładem tegoż Wydawnictwa.
Marie Lu „Legenda. Wybraniec” – (od bestsellery.NET) Musiałam mieć tę książkę, bo po takich emocjach, jakie wywołała na mnie pierwsza część nie widziałam innego wyjścia. Szkoda tylko, że drugi tom tak mnie zawiódł. Ale o tym w recenzji, którą właśnie piszę. ;)
Suzanne Collins „Igrzyska śmierci” – (wymiana na Fincie) Ostatnio obejrzałam film. (Najwyższy czas) Muszę powiedzieć, że nawet mi się podobał, a szał na trylogię uważam za jak najbardziej słuszny. A że książka jest zawsze lepsza od ekranizacji, musiałam przekonać się na własnej skórze.
Jessica Khoury „Geneza” – (od Wyd. Wilga) Zaproponowano mi tę książkę i jakoś nie mogłam odmówić. Za bardzo kręci mnie ten gatunek.

______________________________________________

Jakie są Wasze najnowsze nabytki? :D

16 komentarzy:

  1. "Igrzyska śmierci" czytałam i naprawdę polecam, bo to jedna z najlepszych dystopii, jakie kiedykolwiek czytałam. Natomiast "Genezę" dziś otrzymałam i strasznie się cieszę, bo już od dawna polowałam na tę książkę! :D Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poluję na "Genezę", chcę zapoznać się z pierwszym tomem "Legendy", "Partials" wygrałam w konkursie u Jaguara, a "Igrzyska" to jedna z moich ukochanych książek <3
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajne świąteczne lektury :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę kiedyś w końcu "Igrzyska" przeczytać...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę ci książki "Geneza". Z twojego stosiku czytałam tylko "Igrzyska śmierci" i powiem ci że była świetna. Od razu musiałam zobaczyć film którego takze uwielbiam. :)
    Życzę ci miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genezę czytałam, świetna książka! Partials zazdroszczę! Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też dostałam wczoraj "Genezę". Już nie mogę się doczekać kiedy ją przeczytam xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie czekam na Partialsów :3 A Genezy jestem bardzo ciekawa, zapowiada się fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. "Partials" kupiłam sobie ostatnio, ale jeszcze nie zaczęłam czytać.
    Życzę miłej lektury i czekam na recenzje.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego czytania! Zazdroszczę Ci, że masz trylogię Igrzysk Śmierci dopiero przed sobą ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. O mammo *.* jakie cuda! Zazdroszczę "Genezy" :) Polecam IŚ.

    OdpowiedzUsuń
  12. jest co czytać :) sama zabrałabym się za "Genezę" i "Częściowców" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja pamiętam, że jak dorwałam "Igrzyska" to jeszcze nie było takiego szału, ale jak już chciałam dostać Kosogłosa, to musiałam się w kolejkę zapisać i 3 mies czekać ;) Miłego czytania, naprawdę warto!

    czytadlo.mylog.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. "Genezę" - jak najbardziej polecam :) Świetna książka.
    "Legenda. Wybraniec" - czekam i doczekać się nie mogę :P
    "Częściowców" - cholernie (sorka :P) zazdroszczę!
    "Igrzyska..." - czekają na półce i doczekać się nie mogą :P

    Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Może stosik nie jest za duży, ale pozycje za to piękne! Wszystkie bym brała! :D

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...