sobota, 16 marca 2013

Pierwszy stos 2013 roku!


Oto i jest, stos książek, które uzbierały mi się od lutego tego roku. Miałam opublikować go już jakiś czas temu, ale dopiero dzisiaj doszłam do wniosku, że jeżeli ciągle będę to odwlekać, nigdy nie zrobię tych zdjęć. Problemem jest również fakt że non stop coś dostaję i za każdym razem przekładam tę czynność na później. 



Przeczytane:

Od dołu:
Trylogia Delirium aut. Lauren Oliver - od Wyd. Otwarte - [delirium] [pandemonium] [requiem]
"Kroniki Ellie" aut. John Marsden - od Wyd. Znak [recenzja]
"Śmierciowisko" aut. Anny Głomb - od bestsellery.NET [recenzja]
"Kobieta" aut. Ketchum & McKee - od Wyd. Replika [recenzja]
oraz brakująca na zdjęciu "W otchłani" aut. Beth Revis - od Wyd. Dolnośląskiego [recenzja]



 Nieprzeczytane:

od dołu:
"Feed" aut. Miry Grant - od SQN
"Chłopcy" aut. Jakub Ćwiek - jw.
"Fałszywy książę" aut. Jennifer A. Nielsen - od bestsellery.NET
"Wszystkie odcienie czerni" aut. Ilony Felicjańskiej - wygrana na LC
"Blask" aut. A. K. Ryan - wymiana na Fincie
"W sieci" oraz "Deklaracja" aut. Gemma Malley - wymiana na LC
"Invocato" aut. Agnieszki Tomaszewskiej - jw.


_______________________________________________________

Mam co czytać, ale nie mam chęci. Co za ironia. Oby ten kryzys szybko minął... 
Co teraz czytacie lub macie w planach przeczytać? 

28 komentarzy:

  1. Fantastyczny stos! Zazdroszczę m.in. "Blasku" i prawdopodobnie "Pandemonium" i "Requiem". Dlaczego prawdopodobnie? Zaczęłam dopiero "Delirium", więc ciężko mi na razie powiedzieć, czy kocham tę serię, czy nie :P Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci Requiem! Ja dziś chyba zacznę czytać Pandemonium :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej *.* Jaram się Twoim stosikiem. Nie odmówiłabym, gdyby ktoś zaproponowałby mi podobny :)
    Miłego czytania ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny stos! Życzę ci miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały stosik. Wszystkie książki chciałabym przeczytać, oprócz "Wszystkie odcienie czerni".
    Życzę miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W planach mam do przeczytania "Jutro" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście, sporo się tego uzbierało! Ale u mnie w lutym było podobnie - niby najkrótszy miesiąc roku, a wyjątkowo bogaty w książkowe zdobycze :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, jak miło patrzeć na takie cudeńka ;) Ty już dobrze wiesz co bym Ci najchętniej podkradła :D Czekam na recenzję "Feed"! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozazdrościć książek. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szałowe stosisko. Zazdroszczę zwłaszcza ''Feed', ''Fałszywego księcia'', oraz ''Śmierciowiska'' na które mam wielką ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Feed i Chłopcy - moje dwie ulubione książki z tego stosu. Dawno już przeczytane i z niecierpliwością czekam na kolejne części obu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne pozycje! Sporo z nich z przyjemnością bym ujrzała na swojej półce. ;)
    Życzę przyjemnego czytania powyższych lektur!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę "FEED". Ciągle chodzi mi ta książka po głowie, a portfel pusty :<

    OdpowiedzUsuń
  14. Trylogia Delirium! Świetny stos *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie czytam "Delirium". A "Fałszywego księcia" z chęcią bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny stos! Uwielbiam podziwiać zbiory u blegerów. Zawsze coś ciekawego dla siebie wypatrzę. Tobie podkradłabym Feed i W sieci. :) Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  17. No, no, piękne zbiory! Aż wstyd się przyznać, że nie skosztowałam ani jednej książki. :(. Ale wszystko jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki cudny stos *_* Porwałabym wszystko. Bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny stos! Niesamowicie zazdroszczę "Reuqiem". Mam nadzieję, że uda mi się zaopatrzyć w tę książkę zaraz po premierze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaram się * - *
    Piękny stos! Wypiszę jako listę wszystko, co mnie ciekawi:
    Trylogia Delirium - mam dwie pierwsze części, czekają na swoją kolej, ale już nie mogę się doczekać, aż dostanę "Requiem" w swoje łapki :)
    "W otchłani" - muszę mieć :)
    "Feed" - wygrałam w konkursie, jestem bardzo ciekawa :)
    "Chłopcy" - jestem zaintrygowana twórczością Ćwieka, podobno jest świetny
    "Fałszywy książę" - zachęcają mnie pozytywne recenzje
    "Blask" - już się umówiłam na wymianę :)
    "W sieci" oraz "Deklaracja" - mam, przeczytane, zrecenzowane na blogu, jedna z ukochanych serii. trzecia część wiosną!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny stosik :) Zazdroszczę ci kilku książek.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Cała seria od Lauren Oliver, ale zazdroszczę! :) Za recenzje na razie się nie biorę, bo jestem w trakcie czytania pierwszej części i nie chcę mieć żadnych podpowiedzi co do akcji dwóch kolejnych tomów.
    Co do pozostałych książek - życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurczę, zaczęłam się ślinić na niektóre tytuły.

    OdpowiedzUsuń
  24. O kurde, co za cudowny stos! Aż się łezka w oku kręci - też chcę *__*

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny stos :D Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniały stos, ale chyba najbardziej zazdroszczę ci trylogii Delirium *.* Chętnie bym ją przygarnęła! Nie pozostaje mi nic innego jak tylko życzyć ci przyjemnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale ci zazdroszczę "Delirium". tyle wygrać ;)

    ps. czy zostałaś już nominowana do Liebster Award? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, nawet nie pamiętam. :)

      Usuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...