piątek, 22 marca 2013

Papierowa zapowiedź - John Marsden "Kroniki Ellie. Nieuleczalna"

Marsden_KronikiEllie2



Premiera: 3 Czerwca 2013 r.
Wydawca: Wyd. Znak Literanova



Nastoletnia Ellie i jej przyjaciele próbują poukładać swoje życie po zakończeniu wojny. Dziewczyna stara się otoczyć opieką małego, osieroconego Gavina, który zaczyna sprawiać jej coraz więcej problemów. Mimo zawartego pokoju w kraju nie jest spokojnie i marzenie o bezpiecznym domu nadal nie chce się ziścić. 

Czy Ellie, która podczas wojny nieustannie ryzykowała swoim życiem, nie wykorzystała już całego limitu szczęścia? Czy pozwoli sobie wreszcie na miłość, która nieoczekiwanie na nią spłynie? 


Książki Johna Marsdena to fenomen. Powieści z jego serii „Jutro” otrzymały kilkadziesiąt nagród w Australii, Stanach Zjednoczonych, Szwecji i Niemczech. W USA znalazły się na liście najlepszych książek dla młodzieży. W Polsce również stały się

_____________________________________________________

Nie mogę się doczekać! Mimo że Kroniki Ellie 1 nieco mnie rozczarowały brakiem wartkiej akcji, jestem wniebowzięta, iż kolejny tom już niedługo. :)
W międzyczasie przygotowuję dla Was recenzję "Chłopcy" J. Ćwiek. 

4 komentarze:

  1. Piękna okładka :3
    Nawet nie zapoznałam się jeszcze z serią "Jutro", ale mam na to ogromną ochotę. Potem przyjdzie czas na "Kroniki Ellie" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpierw muszę dokończyć serię Jutro, a potem zobaczymy, może i te Kroniki przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpierw zapoznam się z serią ,,Jutro'', a później z jej kontynuacją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Okładka cudna , a serię Jutro od dawna mam chrapkę

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...