sobota, 9 marca 2013

Papierowa zapowiedź - "Iskra" Amy Kathleen Ryan



Data premiery: 28 Czerwca 2013
Wydawca: Wyd. Jaguar

Po desperackiej ucieczce z Nowego Horyzontu, Waverly wreszcie znalazła się na Empireum. Ale ukochany statek, jedyny dom, jaki kiedykolwiek miała, nie przypomina miejsca, które opuściła. Kieran zmienił się nie do poznania. Z następcy kapitana stał się fanatycznym religijnym przywódcą. Na Empireum trwa cicha, ale wyniszczająca wojna. Kieran kontra Seth. Waverly nie potrafi zaufać do końca żadnemu z nich. Wie, że sytuacja będzie pogarszać się z dnia na dzień, nim nie odbiją ostatnich ocalałych dorosłych członków załogi. Jak jednak tego dokonać?


Nieoczekiwanie Empireum wstrząsa potężna eksplozja. Podejrzenia od razu padają na Setha i spędzającą z nim wiele czasu Waverly. Na statku nie ma miejsca dla zdrajców. Seth i Waverly muszą odkryć sabotażystę, inaczej stracą wolność. Albo życie.

________________________________________________________
Jestem w trakcie czytania "Blasku" i jeśli będzie tak, jak jest teraz, to nie sięgnę po II tom. :)
Jakie są Wasze wrażanie po "Blasku"?

7 komentarzy:

  1. Nie czytałam jeszcze 'Blasku' ale mam na tę książkę ogromną ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Blask" był świetny moim zdaniem! Z niecierpliwością czekam na kontynuację :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam "Blasku", dlatego ominęłam Twoją zapowiedź, jednakże okładka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje odczucia po "Blasku" są jak na razie nijakie, bo jeszcze nie miałam okazji przeczytać. Ale bardzo bym chciała! Btw. podobają mi się książki, jakie czytasz. Nice.
    written-by-bird.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie czytałam jeszcze Blasku, ale wydaje mi się bardzo ciekawy :)Dodaję cię do blogrolla :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za rzeczami, których akcja toczy się w kosmosie, więc po "Iskrę", ani jej pierwszy tom raczej nie sięgnę, blasku nie czytałam, ale miłej lektury życzę. :D
    Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Blask jest genialny! Pochłonęłam go w dwa dni, choć z początku bałam się właśnie co do tego, jaka ta książka będzie. Iskry doczekać się nie mogę i bardzo chciałabym już 17 kwietnia...

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...