sobota, 2 lutego 2013

Papierowe zapowiedzi - Luty | Zapowiedź konkursu!

Witajcie!
Ostatnio na moim blogu jest dosyć ciężko z recenzjami, ale byłam zajęta paroma ważnymi sprawami, wyjechałam na kilka dni i nie mogłam dorwać książki na tyle długo, aby być w stanie coś na jej temat napisać. Niemniej wszystko wskoczyło już na właściwe tory, lektura zmierza ku końcowi, a ja wpadłam na bloga, aby wrzucić jakieś ciekawe zapowiedzi. Doszłam do wniosku, że nie będę zamieszczać tutaj nowości, które mnie nie interesują, zatem oczekujcie od tej pory ubogie listy. 
Po powrocie znalazłam na biurku paczkę z "W otchłani" od Wydawnictwa Dolnośląskiego. Moje zaskoczenie było ogromne, ponieważ nie miałam kontaktu z nikim z tego wydawnictwa, a tutaj paczka! 

Do końca następnego tygodnia opublikuję post z zadaniem konkursowym. Poczekam jeszcze kilka dni na "Legenda. Rebeliant" Marie Lu, stąd taka zwłoka. Jeżeli nie zaglądacie na FB mojego bloga nie znacie nagród... Otóż oprócz obiecanej lektury wspomnianej powyżej w puli znajdują się już: "Wróżbiarze" Libba Bray oraz "Córka żelaznego smoka" Michael Swanwick. Co prawda nie miałam okazji ich czytać, ale jestem pewna (dzięki licznym pozytywnym recenzjom), że książki Was nie zawiodą. O ile lubicie takie gatunki.
Nie chcę się już rozpisywać na temat konkursu, o tym pod koniec tygodnia. : )

A teraz zapowiedzi...






Melissa De La Cruz "Wilczy pakt"

okladka

Wydawnictwo: Wyd. Jaguar
Data premiery: 6 Lutego 2013 r.

Uwięzieni w najmroczniejszych głębiach podziemnego świata, Lawson i jego pobratymcy mieli stać się Ogarami Piekieł. Ucieczka na ziemię tylko odwlekła to, co nieuniknione. Mistrz wytropił hordę i odebrał Lawsonowi to, co trzymało go przy zdrowych zmysłach – dziewczynę, którą kochał. Teraz chłopak sam poluje na bestie przed którymi niegdyś uciekał, w próżnej nadziei odzyskania ukochanej. Kiedy Lawson dowiaduje się, że Bliss, tajemnicza eks-wampirzyca poszukuje Ogarów na własną rękę, wie, że oto dostał kolejną szansę. Ale czy dziewczyna, w której żyłach płynie krew aniołów będzie w stanie zaufać mężczyźnie z wilczą duszą?

__________________________________________________________________

Kimberly Derting "Przysięga"



Wydawnictwo: Wyd. Amber
Data premiery: 14 Lutego 2013 r.

Słowa są najniebezpieczniejszą bronią.. Ludania, brutalny kraj z surowymi prawami i społeczeństwem podzielonym na klasy mówiące różnymi językami. Najmniejsze naruszenie zasad, nawet spojrzenie w oczy przedstawicielowi wyższej klasy, karane jest śmiercią – tak jak najmniejsza próba sprzeciwu wobec rządów bezwzględnej królowej. Siedemnastoletnia Charlaina rozumie wszystkie języki. Przez całe życie z powodzeniem ukrywała ten śmiertelnie niebezpieczny dar – aż do dnia gdy spotyka Maxa. Przystojny, zagadkowy chłopak mówi językiem, jakiego wcześniej nie słyszała. I zna jej tajemnicę...
__________________________________________________________________


Tammara Webber "Tak blisko..."




tak-blisko-b-iext20852567


Wydawnictwo: Wyd. Jaguar
Data premiery: 6 Lutego 2013 r.

Poruszający i niebanalny romans obyczajowy skierowany do młodych kobiet. Bestseller – prawie osiemset opinii na Amazonie, w tym ponad sześćset pięciogwiazdkowych. Książka o miłości, odwadze i poczuciu winy, które mogą zmienić całe ludzkie życie. 

Kiedy Jacqueline przyjechała za swoim chłopakiem, do college’u, nie spodziewała się, że po dwóch miesiącach Brad zakończy wieloletni związek. Teraz musi odnaleźć się w zupełnie obcej rzeczywistości – jest singielką, studiuje ekonomię zamiast muzyki, a byli znajomi traktują ją jak powietrze. 

Pewnej nocy, tuż po wyjściu z imprezy, Jacqueline zostaje zaatakowana przez Bucka, przyjaciela jej eks-chłopaka. Ocalona przez nieznajomego, który wydaje się być przypadkiem we właściwym miejscu i o właściwym czasie, dziewczyna chce tylko zapomnieć o koszmarnym wydarzeniu. Jednak Lucas, jej wybawca, nie spuszcza z niej oka. Jacqueline nie wie, czego może się spodziewać po skrytym mężczyźnie, który całe zajęcia spędza gapiąc się na jej plecy i szkicując w notatniku. 

Kiedy okazuje się, że Buck nadal prześladuje Jacqueline, ta ma do wyboru: pozostać ofiarą albo nauczyć się bronić. Luke wydaje się być rycerzem na białym koniu, ale i on ma swoje tajemnice.

__________________________________________________________________


Asia Greenhorn"Silver"




Wydawnictwo: Wyd. Dreams
Data premiery: Luty 2013 r.

Dopóki on żyje, każdy kogo kochasz lub chociaż przelotnie znasz, będzie w niebezpieczeństwie. Teraz powiedź, czy go zabijesz. 

Winter nie może uwolnić się od demonów przeszłości, dręczy ją świadomość, że walczą w niej dwie natury: ludzka i wampirza. W żyłach dziewczyny płynie krew Dwóch Ras, dająca moc, która może okazać się zabójcza. Istnienie młodej Starr nie jest już tajemnicą, co jeszcze bardziej osłabia kruchy Pakt. Londyn zalewa fala przemocy, prawda o sekretnym świecie wampirów może wyjść na jaw, a to miałoby katastrofalne skutki. Aby chronić swoich bliskich, Winter musi opuścić Cae Mefus i stawić czoło podszeptom Pragnienia, które zatruwa jej umysł. Niestety może być już za późno, aby uratować Rhysa. Nieśmiertelność, którą mu ofiarowała jest równocześnie okrutnym wyrokiem.

__________________________________________________________________

Luty zapowiada się niesamowicie!





7 komentarzy:

  1. Przeczytałabym Tak blisko, ale nie jest to mój ultramegapriorytet. Kroniki Ellie zapowiadają się nieźle.
    A na Melissę de la Cruz mam uczulenie po Błękitnokrwistych. Kompletnie mi ta seria nie podeszła. Taka pusta i bezsensowna jest O_O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? A chciałam się zabrać za ten tytuł...
      Kroniki Ellie to najbardziej pożądana przeze mnie pozycja! Chciałam przeczytać oryginał, ale wolę, aby nic mi nie umknęło mimo znajomości języka. :)

      Usuń
  2. Sięgnęłabym po ''Przysięgę'' :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem strasznie ciekawa "Wilczego paktu"; "Przysięgi"; "Pocałunku Gwen Frost" oraz "Silver" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie muszę się zaopatrzyć w "Tak blisko". "Silver" też chętnie przeczytam, jednak wpierw muszę zapoznać się z poprzednią częścią tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy podobny gust :P z przyjemnością przeczytałabym te książki :)

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...