czwartek, 3 stycznia 2013

Papierowe zapowiedzi - Styczeń

Pewne komplikacje opóźniły publikację Papierowych Zapowiedzi, a podsumowanie mam jeszcze do sporządzenia (i nie będzie to podsumowanie stricte książkowe). No i jeszcze recenzja "Zniknięcie słonia" H. Murakamiego - co za zaległości. Lecz powiem Wam, moje drogie mole książkowe, że chyba nigdy nie spotkałam się z tak zwariowanym i nie posiadającym żadnych granic wyobraźni pisarzem. Mistrz sam w sobie. 


Nie przedłużając...:








Data premiery: 4 Stycznia 2013 r.
Wydawnictwo:  Fabryka Słów

Drżyjcie Bogowie. 

Niech zabrzmi Highway to hell. Jak wiele może się wydarzyć w ciągu roku. Dora Wilk jak magnes przyciąga kłopoty, wariatów i męskie spojrzenia. Łamie regulaminy, szuka przyjaźni w dziwnych miejscach, a od losu dostaje przeciwników wyłącznie potężnego kalibru. Policjantka to nie zawód, ale stan umysłu... a że po drugiej stronie Bramy rzadko można złoczyńcę zakuć w kajdanki i odprowadzić do aresztu... 

Dora robi co musi, by Toruń, Thorn czy Trójmiasto i Trójprzymierze pozostały dobrymi miejscami do życia. Drżyjcie Bogowie, wampiry, wilki, Archaniołowie i pospolici wariaci – Dora Wilk kopie tyłki z wdziękiem baleriny, nie przyjmuje usprawiedliwień o złym dzieciństwie i nie przebiera w środkach by zaprowadzić porządek.



________________________________________________________




Data premiery: 7 Stycznia 2013 r.

Wydawnictwo: Otwarte

Nigdy mnie nie znajdziecie. 
A. 

Wspomnienie o Tabicie wciąż prześladuje Emily, Arię, Spencer i Hannę. Tajemniczy nadawca SMS-ów w każdej chwili może zdradzić ich sekret. Dziewczyny jednoczą siły w walce z niewidzialnym wrogiem, ale i tak wpadają w zastawiane przez niego pułapki. Czy tym razem prawda wyjdzie na jaw?
________________________________________________________







Data premiery: 9 Stycznia 2013 r.
Wydawnictwo: Sonia Draga



Ich przypadkowe spotkanie dało początek fali namiętności, która z czasem wcale nie osłabła. Wspólna codzienność okazała się nie lada wyzwaniem, któremu Anastasia i Chrstian dzielnie stawiają czoła w imię łączącego ich uczucia. Kochankowie wciąż dryfują po wzburzonym morzu uczuć, targani namiętnością i rozterkami, niepewni tego, co zgotuje im los. Czy najbardziej poruszająca historia miłosna tego roku zakończy się happy endem? A może piękny sen przerwie były szef Any, Jack Hyde, który poprzysiągł zemsty i cierpliwie czeka na swoją szansę?








________________________________________________________





Data premiery: 9 Stycznia 2013 r.
Wydawnictwo: Jaguar


Empyraen, ogromny statek kosmiczny, jest jedynym światem, jaki zna Waverly. Tutaj się urodziła – w pierwszym pokoleniu tych, których noga nigdy nie postała i nie postanie na zniszczonej wojnami ojczystej planecie. Waverly wie, że jej życie zostało już zaplanowane. Poślubi charyzmatycznego Kierana, typowanego na następcę kapitana Empyraen, i wyda na świat kolejne dzieci, których potomstwo zaludni w przyszłości nową Ziemię. Tak trzeba, to obowiązek tych, którzy wyruszyli w kosmos. 

Nikt na pokładzie nie podejrzewa, że Empyraen stanie się celem ataku. New Horizon, okręt bliźniak, który wyruszył w podróż na długo przed statkiem Waverly, dopuszcza się zdrady. Dochodzi do masakry. Młode kobiety i dziewczynki zostają porwane. Dorośli – wymordowani. 

Kieran, który przed czasem musi objąć rolę dowódcy, staje przed trudnym zadaniem. Pozbawiony wsparcia autorytetów, sam musi zapanować nad statkiem pełnym zrozpaczonych i zbuntowanych młodych ludzi. Bez kobiet ich misja skazana jest na niepowodzenie...


________________________________________________________




Mistrz - Katarzyna Michalak


Data premiery: 18 styczeń 2013 r.
Wydawnictwo: Filia



Opaska, z czarnego jedwabiu, która kneblowała jej usta, stłumiła jęk. Stanął tuż za nią. Odgarnął palącą dłonią jej włosy z karku i pocałował gładką skórę tuż nad obojczykiem. Drugą dłonią zagarnął jej pierś. Zakwiliła, czując jak nogi uginają się pod nią, a podbrzusze zaczyna płonąć dzikim pożądaniem. Obszedł brankę nieśpiesznie, stając przed nią i mierząc uważnym spojrzeniem czarnych oczu. Był kompletnie ubrany. W czerń, od stóp do głów.









________________________________________________________

Ojj, mam chrapkę na "Mistrza"... Tyle słyszę o tej książce, miałam również możliwość przeczytać fragment na blogu Autorki, który niesamowicie podsycił moją ciekawość. 

Wypatrzyliście coś dla siebie?




6 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, ze ten rok w końcu pozwoli mi na zapoznanie się z twórczością Murakamiego. A jeśli chodzi o zapowiedzi to chętnie sięgnęłabym po "Namiętność po zmierzchu" i "Mistrza". Chcę także zapoznać się z pierwszymi częściami Greya oraz serii PLL.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na "Burzę Ognia" Zajrzyj michalo-magic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam okazję poznać Mistrza, coś czuję, że to będzie hit :)
    Czekam na Mroczną toń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawia mnie "Blask" i "Mistrz". Ponadto chciałabym poznać losy dziewczyn w książce Pretty Little Liars, gdyż do tej pory nie miałam okazji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na kilka z tych zapowiedzi ja również czekam z ogromną niecierpliwością :D A "Bogowie muszą być szaleni" już za mną i jestem wprost zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  6. "Bogowie muszą być szaleni" miałam już okazję przeczytać i jest świetna! Nie mogę doczekać się PLL i "Blasku". "Burza ognia" także zapowiada się bardzo ciekawie :) No i "Dni krwi i światła gwiazd"! O ile na treść czekam z niecierpliwością, to okładkę tak zepsuli, że masakra :/

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...