czwartek, 27 grudnia 2012

Poświąteczny stosik #8

Minęło sporo czasu, kiedy to opublikowałam jakikolwiek stos. Nie nazbierało się tego dużo, lecz jakościowo książki biją na głowę dotychczasowe.  Na zdjęciu brakuje mojej ukochanej książki "Ostatni wilkołak" aut. Glen Duncan oraz książki Marka Olbricha "Tyrael. Niedowierzanie".






Nieprzeczytane:


Od góry:

1. David Foenkinos "Delikatność" - do recenzji Sztukater.pl
2. Ewa Nowak "Drzazga" - do recenzji bestsellery.NET
3.  "Misja Feniks" - j.w.
4. Jolanta Kosowska "Niepamięć" - urodzinowy prezent od pewnej bardzo kochanej osóbki :D
5. M. Meyer "Saga księżycowa. Cinder" - do recenzji bestsellery.NET
6. Dee Shulman "Gorączka 1" - j.w.
7. Haruki Murakami "Zniknięcie słonia" - do recenzji Wyd. Muza
8. Anne Bishop "Belladonna" - do recenzji Sztukater.pl



 Przeczytane i zrecenzowane:


Od góry:

1. Michał Wojtasik "Zabójcy. Jeden z niewielu" - do recenzji Wyd. Novae Res [recenzja]
2. Keri Arthur "Niebezpieczna rozgrywka" - do recenzji In. Wyd. Erica [recenzja]
3. Marie Lu "Legenda. Rebeliant" - do recenzji bestsellery.NET [recenzja]
4. Cassandra Clare "Miasto zagubionych dusz" - do recenzji Wyd. MAG [recenzja]
5. John Marsden "Jutro 7" - do recenzji Sztukater.pl [recenzja]
6. C. Kittredge "Żelazny cierń" - do recenzji Wyd. Jaguar [recenzja]
7. Jacek Walczak "Odkrycie Machu Picchu" - do recenzji Wyd. Novae Res [recenzja]
8. Glen Duncan "Ostatni wilkołak" - do recenzji Wyd. Replika [recenzja]
9. Marek Olbrich "Tyrael. Niedowierzanie" - do recenzji Wyd. Novae Res [recenzja]


11 komentarzy:

  1. Wspaniałe stosy:)
    Zazdroszczę "Miasta zagubionych dusz" oraz "Sagi Księżycowej":)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem stosik nie w moim stylu, ale cieszę się, że Tobie lektura nowych nabytków sprawiła (i sprawi) przyjemność:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujące nabytki. Życzę przyjemnej lektury i wielu wrażeń podczas czytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, jakościowo biją po oczach ;) Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tej "Sagi Księżycowej" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, mam ogromną ochotę na "Drzazgę", "Delikatność" i "Niepamięć".

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stosy! :) Tak, podkradłabym Ci to i owo :D Nie mogę się doczekać aż dostanę w swoje łapki "Gorączkę" i "Miasto Zagubionych Dusz", bo czekam, czekam i coś doczekać się nie mogę :( Ale to przez te święta i Sylwestra. Mam nadzieję, że jak już będzie po, to dostanę moje ukochane książeczki :)
    Przyjemnej lektury książek z pierwszego stosiku! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ Ci zazdroszczę "Sagi księżycowej" i "Gorączki". Mam nadzieję, że owe książki kiedyś zagoszczą również i na mojej półce ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...