środa, 19 grudnia 2012

Papierowa zapowiedź - Kroniki Ellie



Premiera: 18 Luty 2013 

Wydawca: Znak




Główna bohaterka serii Jutro powraca! 

Wojna się skończyła, ale walka trwa nadal. 

Liczyliśmy na spokój. Ale kiedy opadł bitewny kurz okazało się, że teraz o wiele trudniej rozpoznać, kto jest przyjacielem, a kto wrogiem. Przekonałam się też na własnej skórze, że nasze czyny przynoszą czasem konsekwencje, których nie da się przewidzieć – i którym nie jesteśmy w stanie zapobiec… 
Acha. Jest jeszcze Lee. Coś się między nami wydarzyło. Coś, co zmieniło mnie na zawsze… 

Książki Johna Marsdena to fenomen. Powieści o grupie nastolatków, którzy walczą z tajemniczym wrogiem atakującym Australię otrzymały kilkadziesiąt nagród w Australii, Stanach Zjednoczonych, Szwecji i Niemczech. W USA znalazły się na liście najlepszych książek dla młodzieży, a w Szwecji na pierwszym miejscu na liście książek polecanych przez nastolatków. W Polsce również stały się bestsellerami. 

Jeśli staniesz do walki, możesz wygrać albo przegrać. Jeśli nie będziesz walczyć, przegrasz na pewno. 


_____________________________________________________

Najbardziej wyczekiwana przeze mnie premiera!!

Czy Wy również cieszycie się z tej zapowiedzi? 


Pozdrawiam!


5 komentarzy:

  1. A ja nawet jeszcze nie przeczytałam serii Jutro, ale nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie czytam część 7, i jest świetna. Tak więc... MUST HAVE IT! :)
    Czekam razem z tobą! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zp pewnością po to sięgnę! Seria Jutro bardzo przypadła mi do gustu, więc i tego nie pominę w czytelniczym planie.

    OdpowiedzUsuń
  4. czy koniecznie trzeba znać "Jutro" żeby móc ją czytać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że przydałoby się tak zrobić. Kroniki Ellie to kontynuacja Serii Jutro. Również jest w narracji Ellie, która tym razem nie opowiada już przebiegu wojny, lecz akcję po niej. Możesz pogubić się we wspominanych faktach.
      I nie stracisz,jeżeli poznasz wszystkie 7 części; na pewno wiele zyskasz.
      Dlatego polecam uprzednie przeczytanie Serii Jutro przed lekturą kontynuacji. :)

      Usuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...