czwartek, 15 listopada 2012

Zapowiedź i zwiastun - O tym się mówi!

Seria o Nocnych Łowcach to bestseller wśród literatury dla młodzieży. Jednak nie tylko młodzież ją czyta. Na świecie znajduje się wielu fanów w każdym przedziale wiekowym. Jest tak za sprawą nietuzinkowego konceptu Autorki i niesamowitego wykonania. Barwni bohaterowie, ciekawa fabuła i mnóstwo akcji sprawiło, że ja również mogę nazwać siebie fanką tegoż dzieła.

Z zapartym tchem czekałam na zwiastun ekranizacji pierwszej części o Clary i Jace. O ile aktorzy, grający głównych bohaterów, nie odpowiadają mi nawet w najmniejszym stopniu, jeżeli chodzi o wyobrażenie wizualne postaci, to zwiastun pochłonął mnie bez reszty. Nie wiem ile już razy go oglądałam. Nie mam dosyć. 

Przekonajcie się, co wywarło na mnie takie wrażenie:


Zniewalający, prawda?



Przechodząc teraz do premiery książkowej, oto ona:


Cassandra Clare"Miasto zagubionych dusz"


Data premiery: 28 Listopada
Wydawnictwo: MAG

Jace jest teraz sługą zła, związanym na całą wieczność z Sebastianem. Tylko mała grupka Nocnych Łowców wierzy, że można go uratować. Żeby to zrobić, muszą zbuntować się przeciwko Clave. I muszą działać bez Clary. Bo Clary rozgrywa niebezpieczną grę zupełnie sama. Ceną przegranej jest nie tylko jej własne życie, ale również dusza Jace’ego. Clary jest gotowa zrobić dla niego wszystko, ale czy nadal może mu ufać? I czy on jest naprawdę stracony? Jaka cena jest zbyt wysoka, nawet za miłość?






Jak można się domyślić, na okładce widoczna jest Clary wraz ze swoją stelą i pierścienie Morgensternów. Jest to moim zdaniem najlepiej wykonana polska okładka serii. 
Po ostatniej części i tym równie enigmatycznym zakończeniu byłam gotowa wybijać okna i niszczyć meble z frustracji. Tak się nie robi, Pani Clare!

A Wy? Jakie były Wasze odczucia po ostatniej części i zwiastunie? 
Może nie jest to majstersztyk tego typu książek, lecz w przeciwieństwie do Szeptem ta pozycja pochłonęła mnie od pierwszego zdania. Jest mniej sztywna i płynnie przenosi nas do każdego wydarzenia, a nieprzerysowani bohaterowie to wisienka na torcie. 


Życzę miłej nocy lub równie miłego dnia!

1 komentarz:

  1. Dzięki Tobie też mogłam te kilka ostatnich dni czekać z zapartym tchem :D Co ja bym bez Ciebie zrobiła? :D No a zwiastun oczywiście zniewalający, i dziękuję za powód do ponownego go obejrzenia :P Również nie mam dość. Szczególnie spodobał mi się moment w klubie, kiedy to Clary widzi jak Łowcy zabijają tego demona, ona krzyczy i wtedy wszyscy ją zauważają, a Jace w szczególności :) Mmmmm... świetna scena! :D

    A książki już nie mogę się doczekać! :D Na pewno będę się starać o dostanie jej w moje łapki dość szybko :P

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...