wtorek, 6 listopada 2012

Wyniki konkursu! (spóźnione)

Witam drodzy Blogerzy!
Na wejściu proszę Was o wybaczenie. Musieliście czekać długo na wyniki, jednak usprawiedliwię się brakiem czasu i jesienną chandrą, która, niestety, dopadła i mnie. Właśnie dlatego na blogu jest tak pusto, mało recenzji, mało komentarzy. Po prostu zniknęłam.

A zwycięzcą jest:
Kath.Suskay



Gratuluję Kath i bardzo proszę ją o zgłoszenie się na maila po dalsze informacje oraz listę. : )


Kochani, nie martwcie się, myślę, że niedługo znajdzie się jakiś inny powód na konkurs. A nagrody będą równie ciekawe jak te tutaj. ;)

Serdecznie pozdrawiam! 




12 komentarzy:

  1. JUHU!!!! W końcu coś wygrałam! :D Zgłaszam się już do Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog został nominowany do Liebster blog na http://for-a-dreams.blogspot.com/2012/11/076-liebster-blog.html : ] Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje dla zwycięzcy!

    Zapraszam Cię do zabawy u mnie na blogu. Nie mniej, nominacja nie oznacza, że musisz brać w niej udział!

    http://ksiazki-wedlug-agniechy.blogspot.com/2012/11/za-nominacje-dziekuje-zarowno-chomikowi.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana! Zostałaś nominowana do Liebster Award - szczegóły na moim blogu :D
    Chyba mnie niedługo znienawidzisz za te zaproszenia do zabawa :D No ale kogoś musiałam... :P

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...