niedziela, 11 listopada 2012

Liebster Blog - czyli, co dzieje się w pokręconym świecie Vivienne


Kochani, 
Wiem, że znowu zniknęłam, ale już nadrabiam. Na blogach tłoczno od kolejnej zabawy, a ja  nie zostałam pominięta i tym razem... Jednak nie mam nic przeciwko! 


"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Otrzymałam nominacje od: Agniechy, Andzik i Ruczek. Dziękuję!



Pytania Agniechy:
1. Gdybyś mógł (mogła) posiąść jedną nadprzyrodzoną moc, jaką byś wybrał/-a?
Ekspresowe czytanie. 
2. Co myślisz o wymianach książek pomiędzy blogerami i innymi czytelnikami?
Chyba nie miałabym serca.
3. Czy zdarza Ci się czytać jedną książkę więcej niż raz? Jeżeli tak to podaj przykład (przykłady).
Bardzo często!
4. Którą ze swoich książek uratowałbyś/uratowałabyś z płonącego mieszkania?
„Ostatni wilkołak”, „Sukkub”, „Milczące słowa”…
5. Czy zdarzało Ci się przeskakiwać między wierszami czytając książkę?
Najczęściej wtedy, kiedy nie mogę doczekać się zakończenia.
6. Z którym bohaterem książkowym najbardziej się utożsamiasz i dlaczego?
Uważam, że jeszcze nikt nie stworzył takiego bohatera. Nie twierdzę, że jestem kimś niesamowicie oryginalnym, oczywiście. :D
7. Którą z książek najchętniej zobaczyłabyś na wielkim ekranie?
„Sukkuba” Edwarda Lee. Chociaż znając życie, ekranizacja byłaby niezwykle ocenzurowana.
8. Skąd wzięła się Twoja pasja do książek?
Nie wiem… Taka chyba była kolej rzeczy. 
9. Co byś zrobił/-a, gdyby jednego dnia zniknęły książki na całym świecie?
Poczułabym ulgę. Nareszcie miałabym wolną wolę i możliwości zrobienia czegoś innego, niż siedzenia w pokoju z książką w dłoniach. 
10. Opisz siebie w trzech słowach.
Wredna, zaczytana domatorka.
11. Wyobraź sobie siebie za 10 lat. Gdzie jesteś, co robisz, z kim jesteś, jak wyglądasz?
Za dziesięć lat będę matką, żoną, właścicielką kawiarni, szkoły językowej albo wydawnictwa. Ale tak naprawdę, to nie mam pojęcia… 

Pytania Andzik:
1. Potrafisz wybrać między miłością a przyjaźnią? 
Nie. Jednak często zdarza się, że ktoś wybiera miłość, poświęcając moją przyjaźń. 
2. Najładniejszy kolor oczu?
Morski.
3. Wygląd czy intelignecja
Nie potrafiłabym dogadać się z pięknym idiotą. 
4. Ulubiony rodzaj muzyki?
Każdy rodzaj Rock’a.
5. Koty czy psy?
Koty i psy. 
6. Ulubiona lekcja w szkole?
Przerwa.
7. Ulubiona pora roku? ( powód)
Wiosna. Powód? Wszystko budzi się do życia, a obserwowanie tego pięknego zjawiska jest naprawdę fascynujące.
8. Ulubiona piosenka?
Jest ich zbyt wiele.
9. Na co przeznaczysz wygrane w totka?
Wrzuciłabym na lokatę. Niech rosną!
10. Czego w sobie nie akceptujesz?
Lenistwa, braku mobilizacji, lenistwa.
11. Jest coś co byś w sobie zmieniła?
Chyba wszystko! 

Pytania Ruczek:
1.Odnalazłaś/eś w jakiejś książce część swojej duszy? W jakiej?
Tak, w tej, której jestem autorką. :)
2. Realia jakiej książki chciał(a)byś odwiedzić? Dlaczego?
Mogę wymieniać dziesiątki książek: Akademia Wampirów, Ciepłe ciała, Eragon, seria Zew Nocy, seria o Nocnych Łowcach i wiele, wiele innych. Dlaczego? Ponieważ kręci mnie to, co nadprzyrodzone. Współczesność jest taka normalna, nudna. Jedynym celem w naszym życiu jest nauka, co prowadzi do pracy, a to z kolei do zarabiania pieniędzy, opłacania rachunków… Gdzie tutaj jakaś nuta ekscytacji? 
3. Co sądzisz o ekranizacjach książek? Wymień tę, która najbardziej Ci się spodobała/nie spodobała.
Ekranizacje nie zawsze są złe. Zdarzają się oczywiście takie jak Eragon, które z książką nie miały wiele wspólnego, bohaterów filmu od tych książkowych dzieli przepaść wielka jak wodospad Niagara… Najbardziej podobał mi się Harry Potter, oczywiście. Jeżeli miałabym powiedzieć, na jakie ekranizacje czekam to są to: Ciepłe ciała – widziałam zwiastun, który jest po prostu genialny; Miasto kości – czuję, że ekranizacja w ogóle nie przypadnie mi do gustu; Piękne istoty – książki nie czytałam, ale zwiastun mnie pochłonął i nie mogę się doczekać.
4. Jakbyś miał(a) prowadzić blog o innej tematyce, o czym on by był?
Nie mam pojęcia. Chyba pozostanę przy tym, co mam.
5. Jaka książka wywarła na Tobie największe wrażenie?
Jest ich wiele. Możecie wyłapać kilka tytułów w moich odpowiedziach powyżej.
6. Czy uważasz, że jesteś nałogowcem - książkowym oczywiście :D
Na pewno nie takim, jak większa część blogerów, ale na pewno czytam o stokroć więcej niż moi rówieśnicy.
7. Jaką książkę czytasz obecnie?
Od przeszło miesiąca czytam „Żelazny cierń”. Książka niczego sobie, ale akcja jest chyba zbyt ślamazarna. Albo to moja jesienna chandra…
8. Czy do czytania potrzebujesz ciszy, czy jednak w tle może grać ulubiona muzyka?
Nie lubię ciszy. Gdy czytam muzyka zawsze leci w tle.
9. Znasz jakieś języki obce? Jakie?
Znam: Polski(:D), Angielski i w minimalnym stopniu Niemiecki.
10. Czy czytałaś/eś jakąś książkę w oryginale? Jaką?
Czytam bardzo wiele książek po angielsku.
11. Czy jesteś bardzo zła/zły za nominację? Jeśli tak, wybaczysz mi? :D
Nie jestem zła, przestań. :D


Jako że nie mam głowy do układania pytań, nie nominuję nikogo. (chyba łamię regulamin...) Jeżeli jest ktoś chętny, bardzo proszę użyczcie sobie pytania, które zostały zadane mi, i odpowiedzcie na nie! Z przyjemnością przeczytam Wasze odpowiedzi. :)

Dziękuję dziewczynom za nominacje. Agniecha i Ruczek zawsze pamiętają o tym, abym nie przegapiła żadnej blogowej zabawy. Jakie Wy kochane! :D

7 komentarzy:

  1. No proszę, aż trzy nominacje! Super! :) Było co czytać... odpowiedzi świetne. Cieszę się, że nie jesteś zła :D I oczywiście, że nie pozwolę przegapić Ci jakiejkolwiek zabawy! :P
    Ach! A co do ekranizacji "Miasta kości" to sama nie byłam zbyt dobrze nastawiona, aktorzy nie za bardzo mi pasowali, ale jak zaczęłam przeglądać profil autorki na tumblr.com to zaczęłam zmieniać zdanie i teraz jestem podekscytowana zbliżającą się (okropnie wolno!) datą premiery! :D Ale jednak dopiero po obejrzeniu zobaczymy jak to będzie wyglądać ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ty nic nie wiesz?! 15.11 jest premiera zwiastuna Miasta Kości. :D Podaję link: http://tmisource.com/

      Widziałam kawałek sceny z MK i oni są tacy sztywni... w ogóle Jamie mi nie odpowiada. Ale zobaczę to na dużym ekranie i przekonam się. :D

      A to musisz obejrzeć: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QRXIsOttJ-0 - już w lutym!

      Usuń
    2. Matko! Ja to zawsze w tyle z wszystkimi informacjami :/ Dzięki Ci wielkie!! Sama nie wiem, niby straciłam sceptyczne nastawienie co do aktorów, a podekscytowana jestem ogólnie samym filmem, ale właśnie jak napisałam - trzeba będzie zobaczyć, żeby ocenić ;) W każdym razie trzymam kciuki, żeby im to jakoś wyszło, bo inaczej mnóstwo osób będzie zawiedzionych - w tym ja :((

      A "Ciepłe ciała" zapowiadają się... WOW!! Świetnie, a nawet lepiej! :D Musze dorwać książkę! I to koniecznie jak najszybciej! :D Hmmm... ewentualnie poczekam do świąt - zawsze to jeszcze przed premierą filmu ;D

      Usuń
    3. Ach! Jednak nie jest ze mną tak źle, chyba :D Wiedziałam, że zwiastun ma być puszczony przed premierą "Przed świtem 2", ale wyleciało mi z głowy, że to tak szybko :D Uff, już mi lepiej z tą wiedzą, że jednak nie jestem taka 'zacofana' :P

      Usuń
  2. Ładnie, ładnie : D dziękuję za odpowiedzi, przemawia przez Ciebie mądrość ^ ^ buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabrzmiało to poniekąd komicznie. :)

      Usuń
  3. Spora dawka wiedzy:) Ja muszę czytać w ciszy, taka już jestem;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...