środa, 21 listopada 2012

Jacek Walczak "Odkrycie Machu Picchu"







Jak mogłam się przekonać, Jacek Walczak to przemiły autor książek z zasady podróżniczych, ale również wszelakich reportaży i artykułów w polskiej prasie. Zaczął interesować się Ameryką Południową już w latach sześćdziesiątych i dzięki tej pasji powstała ów książka dla fascynatów w tej dziedzinie. Autor natrudził się niebywale podczas zbierania informacji na temat przepięknego miejsca w Peru. A sama książka jest jedynym, równie obszernym obrazem Machu Picchu w Polsce.


Oprócz historii odkrycia Machu Picchu przez Hirama Binghana oraz Hiszpanów, którzy jako pierwsi zobaczyli na własne oczy historyczne miejsce, w tym obszernym zbiorze informacji, znajduje się również historia Peru, podboje, a nawet jego kultura. Nietuzinkowa treść została okraszona zdjęciami, przeróżnymi grafami, które ilustrują budowę samego Machu Picchu, ale także ubiory samych Inków oraz okolice wokół sanktuarium.

Podziwiam pasję Pana Walczaka, jego chęci do zbierania tych danych i przelania ich na papier w równie ciekawy sposób. Ponieważ ta książka nie została skierowana tylko do pasjonatów, ale również totalnych laików, którzy z przyjemnością zagłębią się w interesującą historię. Dzięki tej książce Polscy turyści będą mogli zwiedzić Machu Picchu z łatwością odnajdując niezwykłe, lokalne ciekawostki.

Książka to niebywała gratka dla pasjonatów, ale również turystów, żądnych nowych, niebanalnych przygód, które dzięki niej będą dla nich łatwo dostępne.





  • Za egzemplarz dziękuję:

  • Tytuł: Odkrycie Machu Picchu
  • Autor: Jacek Walczak
  • Wydawca: Novae Res, 
  • Data premiery: 2012 r.
  • Oprawa: miękka
  • Liczba stron: 280
  • Cena: 34,90 zł

2 komentarze:

  1. Idealna książka dla mnie :D Sam album by mnie cieszył, ale jeśli znajduje się tam także garść informacji to z jeszcze większą chęcią bym się zagłębiła w treść tej pozycji. Zazdroszczę Ci jej posiadania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ładnie się uśmiechniesz, to jestem chętna Ci ja użyczyć. :)

      Usuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...