niedziela, 7 października 2012

Konkurs urodzinowy!!

Witajcie!

Kilka miesięcy temu próbowałam zorganizować konkurs, jednak nie uzbierałam wystarczającą liczbę zgłoszeń i musiałam go anulować. Pomyślałam sobie zatem, że tym razem będzie to losowanie! (Ach, Wy lenie!)

Zasad będzie trochę więcej niż poprzednio, ale mam nadzieję, że mimo wszystko weźmiecie w nim udział. :)

Zasady:
1. Konkurs organizuje właścicielka bloga Ponieważ z książką jest mi do twarzy oraz pośrednio wydawnictwa: Kojro, Znak oraz Novae Res.
2. Zgłoszenia przyjmuję od osób posiadających bloga i mieszkających na terenie Polski. Obowiązuje zasada "jedna osoba - jedno zgłoszenie".
3. Prosiłabym, aby zgłaszający dodał mojego bloga do obserwowanych oraz umieścił podlinkowany banner konkursu na swoim blogu - jeżeli taki posiada.  (poinformujcie mnie o tym w zgłoszeniu.)
4. Podaj, proszę, swój adres e-mail w komentarzu zgłaszającym.
5. Dodatkowym głosem będzie dodanie do obserwowanych bloga: Coolturką podszyte oraz polubienie jego strony na Facebook'u. (TUTAJ) - aby otrzymać dodatkowy głos oba wymogi muszą zostać spełnione (chyba, że ktoś nie posiada facebooka - wtedy wystarczy tylko obserwowanie bloga) oraz zamieszczona o tym informacja w komentarzu. Jeżeli ktoś polubił już stronę oraz bloga niech napisze o tym, a automatycznie dostanie dodatkowy głos po zgłoszeniu.
6. Zgłoszenie swojego udziału musi znajdować się pod tym postem do dnia: 02.11.2012 godziny: 23:59.(moje urodziny!) Następnego dnia opublikuję zwycięzcę. 
7. Zwycięzca ma 72 godziny na przesłanie mi swojego adresu korespondencyjnego na maila. Jeżeli tego nie zrobi, ponownie wybiorę zwycięzcę.
8. Zwycięzca zostanie wybrany przez proste matematyczne równanie Wynik zostanie zaokrąglony w górę, jeżeli będzie to konieczne.


Nagrodą w konkursie jest książka Jolanty Wesołowskiej "Pisaki miłości" (recenzja), "Traktat o szczęściu" autorstwa Jean D’Ormesson - jest to egzemplarz próbny, który otrzymałam od wydawnictwa(recenzja) - oraz "Twarze" autorstwa Tove Ditlevsen (recenzja). Możecie liczyć jeszcze na książkę-niespodziankę, którą z przesłanej listy książek wybierze wylosowany! 




Mam nadzieję, że nie przerazicie się długą listą zasad. :) 

Zapraszam zatem do zgłaszania się w komentarzu! 

20 komentarzy:

  1. Zgłaszam się :)

    Bloga obserwuję, bannerek dodałam w zakładce konkursy.
    Mój e-mail: kathleensuskay@gmail.com
    Coolturkę już dawno obserwuję i na blogu i na fejsiku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się ;)

    Twojego bloga obserwuję od dłuższego czasu
    Coolturką podszyte obserwuje od początku istnienia bloga, na fejsie także polubiłam:)
    Bannerek wkleiłam na bloga w gadżetach ;)
    E-mail - natasha2892@wp.pl

    Wszystkiego najlepszego z okazji zbliżających się urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja się zgłaszam! :)
    Twój blog już od dawna obserwowany :*
    Coolturką podszyte też już obserwuję i na fb polubiony profil. Banerek dodam jak najszybciej, w zakładce konkursy.

    pati_sb@o2.pl

    No to tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się.
    Dodałam do obserwowanych tego bloga oraz "Coolturką podszyte!". Polubiłam także na facebooku.
    Podlinkowany banner znajduje się w odpowiedniej zakładce na moim blogu.
    Mój e-mail: sylwiapis@wp.pl
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :)

    Obserwuję Twój blog od dawna.
    baner: http://aleksandrowemysli.blogspot.com/p/wasze-rozdania.html

    aaalexia@wp.pl

    Obserwuję cooturkę i na blogerze i na Fb

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam sie
    Obserwuje bloga jako Kasia-Catharine
    lnik na blogu jest :http://kasia-catharine.blogspot.com/ na bloku po lewej stronie

    Polubiłam na faccboku jako Katarzyna S

    @ : kasia1@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  7. O jak fajnie, zgłaszam się: D
    Obserwuje oba blogi: Andzik
    Lubie na fb: Ania SZ.
    andzik1@onet.pl
    Baner na blogu: http://for-a-dreams.blogspot.com/

    Pozdrawiam : D STrasznie bym sie cieszyła, gdybym wygrała ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się:0 baner jest http://magicwordcherry.blogspot.com/
    Obserwuje dwa blogi jako-Magdalena B
    i FB też Magdalena B
    lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam :)

    Przeczytałam Twoje recenzje i chętnie teraz przeczytam same książki :)

    Na FB mnie nie ma.

    Ale Twój blog obserwuję jako Rapapuri, a info o konkursie jest w notce na moim blogu(dokadnie tutaj: http://rapapuri.blogspot.com/2012/10/niedzielnie.html).

    Mój mail: rapapuri@gmail.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się ;-)
    obserwuje jako : Wiedźminka
    lubię na fb : niestety nie mam tam konta ;/
    a_rey@wp.pl
    baner : tak

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuje oba blogi jako MAMA & SYN
    email: mama.syn@wp.pl

    niniejszym zgłaszam swoje uczestnictwo w konkursie, na blogu mamasyna.blogspot.com (zakładka konkursy)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję oba blogi jako JoanneDevian
    Lubię na FB jako Joanna P.
    Mój email: asik27@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuję oba blogi jako: agn.ciu17
    na fb lubię jako Agnieszka C.
    agn.ciu17@op.pl
    notka http://aszaszka.pinger.pl/m/15208379

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :)

    Obserwuję Twój blog jako trojanda
    baner na pasku bocznym mojego bloga: http://trojandowo.blogspot.com/

    trojanda@o2.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Również się zgłaszam
    alojka.c@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem książkowym łasuchem, więc lista regulaminowa wielokrotnie dłuższa nie odwiodłaby mnie od zgłoszenia. Tym bardziej, że do zgarnięcia są takie smakołyki :)
    Spełniłam wszystkie kryteria.
    Obserwuję oba blogi jako: puszka
    Zalakowany facebook jako: Paulina Anna Domoradzka
    Zalikowany banner pod adresem: http://zapiski-grafomanki.blogspot.com/
    Mój mail: paulina.domoradzka@gmail.com

    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin (lepiej życzyć wcześniej, prawda?)! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się:)
    aga18ilm@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się :)

    Obserwuję Twój blog jako Miki88
    na Fb: Agata K.
    agata.17ko@wp.pl
    banerek: http://czarnamiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się :)
    obserwuję ten i ten drugi blog jako: Kasia
    na fb. lubię jako Katarzyna M
    dodałam baner, modawedlugkasi.blogspot.com
    kasiabuczak1605@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę się zgłosić skoro są książki ;)

    Obserwuję jako Marta
    dodałam baner: www.ale-babki.blogspot.com
    mój email: martaalebabka@gmail.com
    obserwuję blog: coolturką podszytę i lubię na FB jako Marta W.

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...