wtorek, 21 sierpnia 2012

Stosik #7

Ochh, jak dawno nie tworzyłam żadnego stosu. Nadrabiam zatem zaległości!
Trochę się nazbierało. Mniej jako skutek współpracy, więcej jako skutek wiercenia dziury w brzuchu chłopakowi. Nie będę już przedłużać...








A teraz po kolei...



Od góry:
1. "Życiowy poradnik/bezradnik Alicji K." Caroline Knapp
2. "Eragon" Christopher Paolini
3. "Najstarszy" Christopher Paolini
4. "Brisingr" Christopher Paolini
5. "Dziedzictwo" tom I Christopher Paolini
6. "Dziedzictwo" tom II Christopher Paolini
7. "Amulet z Samarkandy" Jonathan Stroud
8. "Księga bez nazwy" Anonim






Owoce współpracy (od góry):
1. "Ciepłe ciała" Isaac Marion - Wyd. Replika (recenzja)
2. "Czarne i modre" Wojciech Bieńko - Wyd. Novae Res (recenzja)
3. " Piaski miłości" Jolanta Wesołowska - Wyd. Novae Res (recenzja)
4. "Ślubna suknia" Pierre Lemaitre - Wyd. Muza (recenzja)
5. "Murakami i jego Tokio" Anna Zielińska-Elliot- Wyd. Muza


Jak widać, nadrabiam zaległości w pominięciu światowego bestsellera. Nie będę wrzucać tutaj recenzji poszczególnych części Eragona. Sądzę, że po prostu napiszę recenzję całej serii, po co się rozdrabniać. :)
Uff, myślę, że na dobre wróciłam do blogosfery. Mam przynajmniej taką nadzieję.



PS. Jeżeli interesuje Was wynik konkursu, który ogłosiłam w lipcu, z przykrością informuję, iż z powodu minimalnego zainteresowania, musiałam go anulować. Może niedługo ogłoszę jakieś losowanie, bądź inny konkurs. Swoje propozycje zgłaszajcie, proszę, w komentarzach!

22 komentarze:

  1. Miłego czytania :) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypadało by żebym też kiedyś dokładnie poznała twórczość Christophera Paolini ale jakoś mi się nie śpieszy ;) Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ajj, wypadałoby, żebym ja w końcu Pottera przeczytała... atraM, nie martw się zatem, ja jestem na gorszej pozycji. ;)

    Myślę, że niedługo powinnam wrzucić recenzję Murakami i jego Tokio... Jednak najpierw muszę ją napisać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eragona muszę przeczytać *.* A co do HP (bo podpatrzyłam w komentarzu wyżej :D) - ja też nie czytałam i dopiero kilkanaście dni temu przeczytałam tom I i niedługo zabiorę się za II. :) Życzę miłego czytania!

    PS. Mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazkową, jeśli to nie problem? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A oczywiście! Nawet nie wiedziałam, że takowa weryfikacja jest włączona... ;)

      Musisz, musisz. Jestem w środku drugiego tomu i naprawdę mi się podoba. Żałuję jedynie, że wzięłam się za niego tak późno, pomimo że mam książki na półce od maja...

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Niestety, seria jest zapożyczona. Jak skończę, znikną z mojej półeczki... :(

      Usuń
  6. ciekawe zbiory :)
    mam 2 pierwsze części o Eragonie
    poza tym "Księgę bez tytułu" oraz jej kontynuację "Oko księżyca"
    przyjemnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę, u mnie też dziś stos xD
    Wspaniałe książki, zwłaszcza cała seria "Eragona", życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam "Eragona", ale przy "Najstarszym" się poddałam - seria nie dla mnie. Chociaż może jeszcze kiedyś dam jej szansę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nie ma się co łamać i tak szybko poddawać. :) Ja również jestem przy Najstarszym i przyznaję, że akcja troszkę ciągnie się, ale to z powodu tego nieco nudnego wątku z Roranem. Jestem w połowie i mam nadzieję, że znowu pojawi się jakaś wartka akcja...
      Chociaż dzisiaj dostałam kolejną porcję egzemplarzy recenzenckich i nie wiem, kiedy skończę całą serię. :/

      Usuń
  9. Paolini! Przeczytałam tylko "Eragona" i znudzona czekaniem na kolejny tom, zapomniałam o całej serii. Muszę sobie sprawić własną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak! Popieram!
      Zresztą musiałaś czytać Eragona dawno temu, bo jak dobrze pamiętam 2 tom wyszedł w 2005 roku... Ale nigdy nie jest za późno na nadrabianie zaległości! :)

      Usuń
  10. Ależ pięknie się prezentuje to stosisko! Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od Paoliniego to jeszcze tylko dwa ostanie tomy "Dziedzictwa" pozostały mi do przeczytania i aż mnie skręca, że jeszcze tego nie zrobiłam. Stosik zacny, podkradłabym "Ciepłe ciała" i rzeczone "Dziedzictwo" ;) Miłej lektury! A recenzja łączona serii o Eragonie może być :)

    Szkoda, że Twój konkurs nie cieszył się dużym zainteresowaniem, ale tak samo jest z moim. Może nie chce się ludziom wymyślać tekstów, a wolą łatwiej zdobyć książkę? Hmm.. Mimo to i tak wyłonię zwycięzce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mogę przebrnąć przez drugi tom Eragona... Ten wątek z Roranem okropnie mnie nuży.

      A co do Ciepłych ciał, to może gdybyś miała jakąś naprawdę fajną propozycję wymiany, czy pożyczenia, to nie mówię "NIE". :)

      Ehh, ludzie idą na łatwiznę i nie chce im się siedzieć nad tekstami, to prawda. Jestem pewna, że losowanie cieszyłoby się większym zainteresowaniem. Do Twojego konkursu nie miałam najmniejszego pomysłu. Jestem za mało kreatywna. :/

      Usuń
    2. Mnie również ten wątek męczył i wolałam być "gdzie indziej" niż z Roranem... Ale zawsze kiedy robiło się trochę ciekawiej autor przenosi nas do Eragona i odwrotnie ;)

      Jeszcze troszkę czasu jest, może coś uda Ci się wymyślić ;)

      Na wymianę lub do pożyczenia? Hmm... Przejrzę biblioteczkę i pomyślę :)

      Usuń
    3. To pomyśl i daj znać na maila, jeżeli nadal go masz... Wiesz, ciężko jest mi się rozstać z Ciepłymi ciałami :/ Dlatego proponuję obustronną pożyczkę. ^^

      Usuń
    4. Oczywiście, że mam! :)
      I rozumiem, sama nie wiem, czy znalazłabym książkę do oddania, gdyż wszystkie zdobyte pozycje uwielbiam, ale pożyczka brzmi ok ;)

      Usuń
  12. Eragona polecam, bo sama pochłonęłam szybciutko wszystkie tomy i byłam zachwycona światem Paoliniego.
    Nigdy nie zapomnę tej ekscytacji podczas czekania na drugi tom ostatniej części ; )

    Croco,
    czytaj-tu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...