wtorek, 17 lipca 2012

Urodziny bloga Bittersweet Review!!!

Jest mi bardzo miło ogłosić tę wspaniałą wieść! Otóż dzisiaj mój blog obchodzi swoje pierwsze urodziny. :) Cieszę się, że wytrwałam tak długo w blogowym świecie, ponieważ rzadko mi się zdarza, aby zasiedzieć się gdzieś na dłużej... 

Daruję sobie liczbowe podsumowanie mojego blogowania... i przejdę do ogłoszenia konkursu! 

Konkurs będzie bardzo podobny do poprzedniego, który niedawno ogłosiłam. Jednak ten nazwę Konkursem Przeznaczenia. Zapewne już domyślacie się, jaka będzie nagroda... 

Kilka zasad:
1. Konkurs trwa od 17.07. do 17.08.
2. Osoby, które nie obserwują mojego bloga, są proszone, aby to zrobić.
3. Proszę również o wstawienie obrazka na swojego bloga. 
4. Odpowiedzi na pytanie przysyłajcie na bloga abiardzka@op.pl w temacie wpiszcie KONKURS PRZEZNACZENIA.
5. W mailu podaj swój nick oraz adres bloga.
6. Konkurs obowiązuje wyłącznie na terenie kraju.


adres e-mail:
abiardzka@op.pl


Pytanie konkursowe brzmi:
Czy Twoim zdaniem to przeznaczenie kieruje naszym losem?


Nagrodą w konkursie jest książka Jolanty Wesołowskiej (moja recenzja) oraz niespodzianka... : )


Serdecznie pozdrawiam i zachęcam do brania udziału w konkursie!


5 komentarzy:

  1. Gratulacje i sto lat! :) Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! ;-) I życzę kolejnych lat tutaj :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wspaniałej rocznicy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Ci Kochana! :*
    Życzę Ci samych przyjemnych chwil tutaj spędzonych, mnóstwa ciekawych książek, wytrwałości w prowadzeniu bloga i samych sukcesów! No i spełnienia marzeń wiązanych z blogiem i blogowym światem ;)

    A do konkursu się nie zgłoszę, ostatnio wygrałam to niech teraz poszczęści się komuś innemu :) Ale baner dodam w zakładce konkursy :)

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...