środa, 25 kwietnia 2012

Wyniki Konkursu milczenia!

Kochani Blogerzy!

Mam przyjemność ogłosić wyniki mojego wyjątkowego, bo pierwszego prawdziwego konkursu. Jest to dla mnie wyjątkowy moment, bo ta chwila zapadnie mi szczególnie w pamięci. Dlaczego? Ano dlatego, że wybrałam zwycięzcę, a raczej zwyciężczynię, która naprawdę zasługuje na tę nagrodę. Prawdę mówiąc wszystkie prace były rewelacyjne  i czytałam je z niewyobrażalną falą emocji. Nie pomyślałabym, że tak mało znaczące, krótkie pytanie może wywołać równie poruszające człowiekiem wynurzenia. No nic, podsumowując jestem zadowolona i obiecuję, że kolejny konkurs jest tuż za rogiem. (Tak sobie myślę, że pewnie zapowiem go w połowie czerwca, aby z wynikami wyrobić się na urodziny mojego bloga!)

Nie przedłużając momentu, przechodzę do meritum tego posta. Czy ktokolwiek domyśla się, kto jest szczęśliwym zwycięzcą? Ja tak!

Jest nią niezmiernie utalentowana osoba... A ukrywa się pod wdzięcznym pseudonimem Ruczek
Serdecznie gratuluję i uprzejmie proszę, abyś napisała na mojego maila. :)

A nagrodą w moim Konkursie milczenia była niedawno wydana powieść Jagody Wochlik pt. "Milczące słowa". (moja recenzja)


Co mogę jeszcze rzec. Cieszę się bardzo, jestem usatysfakcjonowana oraz pewna, że dokonałam dobrego wyboru. Gdybym mogła, wyróżniłabym każdą zgłaszającą się osobę, jednak nie mam takiej mocy... 

Pozdrawiam serdecznie 
i zapraszam na recenzję "Ciepłe ciała" I. Marion, która ukaże się niebawem. :)

5 komentarzy:

  1. Ach! Dziękuję bardzo! A myślałam już, że ten dzień lepszy być nie może! ;)
    Zaraz napiszę maila :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś oTAGowana! :D Szczegóły u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...