czwartek, 5 kwietnia 2012

Przypominajka o konkursie!

Moi Drodzy,
mam kilka wiadomości do przekazania.

Pierwsza: Chciałabym przypomnieć Wam o konkursie, który zorganizowałam jakiś czas temu. Termin zgłaszania się wyznaczyłam na 7 kwietnia, jednak zauważyłam naprawdę nikłe zainteresowanie. Konkretniej ich liczba nie dobiła nawet do 10! Nie jestem w stanie wybrać zwycięzcy zaledwie z kilku prac... Dlatego przedłużam termin o kolejne dwa tygodnie.

Więcej informacji na temat konkursu TUTAJ.


Kolejna sprawa to informacja nieco mniej interesująca, a mianowicie termin mojej kolejnej recenzji. Recenzja książki Ramsey'a Campbell'a ukaże się na blogu jutro.

Mam jeszcze coś, co chciałabym Wam przekazać! A mianowicie moje szczere życzenia Wesołych Świąt Wielkanocnych. :) Mimo, że osobiście czekam na to święto jedynie z przyjemności podniebienia, zdaję sobie sprawę, że jest wiele osób, które obchodzi to święto poważnie i z szacunkiem. Zatem do Was kieruję te życzenia.


Pozdrawiam serdecznie!

1 komentarz:

  1. Chciałam wziąć udział w twoim konkursie, ale przygotowania do świąt tak mnie zajęły, że nie miałam czasu ;) dlatego cieszę się, że przedłużyłaś termin.
    I jak to mówią: święta, święta i po świętach ;)

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...