czwartek, 22 marca 2012

Stosik #6 - marcowy

Wpadłam z kolejnym stosikiem i od razu przejdę do rzeczy...



od góry: 
1. "Zdarzyło się naprawdę. Nie uwierzysz, dopóki nie przeczytasz" - od portalu Fabryka.pl
2. Arnaud Delalande " Bajki pisane krwią" - j.w.
3. Agnieszka Lingas-Łoniewska "Szósty" - od Wyd. Replika - RECENZJA W NIEDZIELĘ!
4. Chris Ewan "Dobrego złodzieja..." - od portalu Fabryka.pl
5. Ramsey Campbell "Zły wpływ" - od Wyd. Replika
6. Oliver Bowden "Assassins Creed Renesans 
oraz pozycja, której nie ma na zdjęciu: "Gracze. Ich tajemnice" Dorota Kowalska - od Fabryka.pl


Niedługo ukaże się kolejny stos, równie ciekawy, ale do tego czasu jeszcze chwila... 


Aaa! Jeżeli się nie mylę, zaproszę Was do wzięcia udziału w konkursie. Jednak nie zapeszając, nie zdradzę nagrody, ani terminu. Wszystko w swoim czasie. 
Dlatego mam nadzieję, że będziecie tu zaglądać. Do soboty! 

9 komentarzy:

  1. Nie mogę doczekać się recenzji "Szóstego"!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie mogę się doczekać recenzji Assassins... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Recenzja Szóstego pierwsza w kolejce, a Assassins niestety poczeka na swoją kolej... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh ciekawi mnie Assassins Creed...! Stosik ciekawy. Miłego czytania życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również czekam za recenzję "Szóstego". Chętnie wzięłabym się za tę lekturę, ale mam co do niej sprzeczne uczucia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba musimy przedyskutować Twoje "sprzeczne uczucia". :)

      Usuń
  6. Stos prezentuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...