sobota, 24 marca 2012

Konkurs milczenia - Serdecznie zapraszam!


Miłość w swej prostej i nieśmiałej mowie,
powie najwięcej, kiedy najmniej powie.
William Szekspir


Będąc po lekturze „Milczące słowa” autorstwa Jagody Wochlik(moja recenzja), jestem bardziej niż pewna, że chciałabym podzielić się z kimś tym fantastycznym przeżyciem.

Dzięki uprzejmości Wydawnictwa Novea Res, które ufundowało nagrodę, mam dla jednego z Was egzemplarz owej powieści. I tym razem trzeba będzie się wysilić. A mianowicie naskrobać dla mnie coś twórczego odpowiadając na krótkie pytanie: Czym jest dla Ciebie milczenie?


A zatem do roboty! Na Wasze odpowiedzi czekam do 23 kwietnia br. do godziny 23:59. Byłoby mi niezmiernie miło, gdybyście wstawili informację(obrazek) o konkursie na swoim blogu oraz zaznaczyli to w swojej wiadomości. Osoby nieobserwujące mojego bloga prosiłabym również  o zrobienie tego, jednak nie jest to obowiązkiem.


Do konkursu musi zgłosić się przynajmniej 10 osób, aby było z czego wyłonić zwycięzcę. :)

Abyście mieli równe szanse, prosiłabym o nadsyłanie odpowiedzi na mojego maila, którego podam poniżej, o temacie: Konkurs milczenia.


Życzę Wam powodzenia!



4 komentarze:

  1. Wezmę udział, a co tam. ;) Banner wstawiony na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpisuję się i pędzę zamieścić baner na moim blogu.Wiadomość z odpowiedzią na pytanie wkrótce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Banerek zamieszczony, a zadanie bardzo ciekawe! :) Mail wysłany, teraz trzymam kciuki ;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...