wtorek, 21 lutego 2012

Wyniki losowania!



Byłam jednak zbyt ciekawa, aby czekać dłużej. Dlatego pozwoliłam sobie wylosować zwycięzce w pierwszej wolnej chwili. 
Nie macie pojęcia jak bardzo się cieszę, że w losowaniu wzięło udział aż tylu chętnych. Oraz to, że mogłam poprowadzić te losowanie na moim blogu. 

Ale żeby nie przedłużać, bo przecież zdaję sobie sprawę, że nikt nie czyta wstępów. :)



Oto osoba, do której powędruje egzemplarz powieści Pana Evansa, to:




Osoba wylosowana ma 2 DNI na przesłanie swoich danych na mojego maila:
abiardzka@op.pl

Serdecznie gratuluję!


PS. Wiem, że trochę się zamotałam z obiecaną recenzją, ale wczoraj był naprawdę ciężki dzień, a pisanie było ostatnią rzeczą, o której myślałam. 
Zdradzę Wam, że będzie to recenzja książki Johna Marsdena, a mianowicie "Jutro 3".
Pozdrawiam. : )

4 komentarze:

  1. Serdeczne gratulacje ^^
    Ogólnie świetna nagroda, naprawdę zazdroszcze ;)

    Pozdrawiam,
    Pati

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...