środa, 29 lutego 2012

Stosik #5 - lutowy

Witam!

Trochę się ostatnio tego nazbierało, a doszły mnie wieści, że niedługo dotrze jeszcze więcej! Cóż, nie mam nic innego do zrobienia, jak cieszyć się.
Może nie będę owijać w bawełnę i od razu pokażę te smakowite kąski znajdujące się w mojej biblioteczce.


(trik ze świeczką nie wypalił...)

Od dołu:
1. Peter Toohey "Historia nudy" (od portalu Sztukater) 
2. Andrzej Batko "Haker umysłów" (jw.) [recenzja]
3. Aleksandra Ból "Przeznaczenie" (od wyd. Novae Res) - RECENZJA JUTRO!
4. Dina Rubina "Biały gołąbek z Kordoby" (od portalu Sztukater)
5. Paco Ahlgren "Dyscyplina" (prezent, który znalazłam pod choinką :))
6. Jagoda Wochlik "Milczące słowa" (od portalu Sztukater) 
7. Gabriela Gargaś "Jutra może nie być" (od wyd. Novae Res)
8. Raymond Peyret "Życie Marty Robin" (od portalu Sztukater) - Tutaj nie oszczędzę sobie komentarza. Jestem bliska uduszenia Tomka za religijność w mojej paczce... Nie wierzę, że się na to zgodziłam! (oczywiście, nie wiedziałam, na co się godzę)

Podoba Wam się? Mi bardzo. :) 
Następna w kolejce: "Historia nudy", "Życie Marty Robin" (cobym miała to szybciej z głowy), "Jutra może nie być", A później zobaczymy. 

Mam nadzieję, że zajrzycie tu jeszcze po recenzje powyższych propozycji, a ja tymczasem zmykam kończyć "Przeznaczenie". : )


9 komentarzy:

  1. Chętnie podwędziłabym Ci "Jutra może nie być". :) Czekam na jej recenzję. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stosik ;) czekam na recenzję i miłego czytania życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny stosik - Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Buba: Nazwa bloga idealnie do Ciebie pasuje! :D

    @Sol & @Gosiarella: Wydaje mi się, że mimo małego załamania... jestem zadowolona i pewna tego, że będzie ciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha :) Tomek lubi nas zawsze obdarzyć czymś sympatycznym, ale nie ma co narzekać :)czasem możesz odkryć nowe pasje :) tak jak ja zamiłowanie do poradników :]

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda to prawda, aczkolwiek TA książka niezbyt do mnie pasuje. :D

      Usuń
  6. Co nieco bym ci podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Intryguje mnie "Przeznaczenie", niecierpliwie zatem czekam na recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...