piątek, 24 lutego 2012

Re-losowanie; WYNIKI!


Byłam zdziwiona, gdy Clarissa nie zgłosiła się po swoją nagrodę. Jest mi naprawdę przykro, jednakże napisałam, iż na dane czekam dwa dni i nadal ich nie otrzymałam. Minęły trzy doby, dlatego nie ma co czekać, a książka potrzebuje przecież właściciela! Dlatego właśnie dokonałam ponownego losowania i mam zwycięzcę. : )

A jest nim....



Gratuluję!

I również tym razem przypominam, że osoba wylosowana ma 2 DNI na przesłanie mi swoich danych osobowych. 
adres: abiardzka@op.pl



7 komentarzy:

  1. Gratuluję nowemu zwycięzcy :)
    Rzeczywiście szkoda, że ten pierwotnie wybrany się nie zgłosił, ale wydaje mi się, że dwa dni to troszkę za mało, ponieważ prawdopodobnie ta osoba nawet nie wiedziała o swojej wygranej :(.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem i przepraszam. Jak sprawdzałam byłam na komórce i nie mogłam napisać. Przepraszam jeszcze raz. Nie miałam po prostu internetu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie powędrował do Ciebie e-mail. :)

      Usuń
    2. Dziękuję. Gdy przeczytałam łezka mi poleciała, że jesteś taka miła :D
      (Zapomniałam tam w mejlu napisać województwo, ale mam podane w profilu (jak coś to mazowieckie)).

      Usuń
  3. Wygrałam?! Już wysyłam maila :)

    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...