poniedziałek, 2 stycznia 2012

Podsumowanie roku 2011 oraz plany na rok 2012:)

Kamień spadł mi z serca; nareszcie rok 2011 minął, ustępując miejsca kolejnemu. Pomyślałam, że nie będę odstawać od reszty i również sporządzę małe podsumowanie. Zatem trochę statystyk.

W roku 2011 przeczytałam (liczę jedynie te od chwili powstania bloga): 21 książek(skromnie).
Moją przygodę zapoczątkowałam "Księgą Cmentarną" Neila Gaimana,
a rok 2011 zakończyłam dziełem Conor'a Kostick'a pt. "Epic".

Na moim blogu nazbierało się 22 obserwatorów, chociaż marzę o powiększeniu tej liczby. 
Łącznie wrzuciłam 32 posty, które zostały skomentowane 89 razy.

Moje plany? Chciałabym, aby mój blog się rozwijał, jego publiczność oraz mój zapał do czytania i recenzowania. Zamierzam również zacząć urozmaicać nieco moje skromne blogi ewentualnymi konkursami i zabawami. Planuję ukończyć w końcu moją, mam nadzieję, że mogę ją tak nazwać, książkę, rozpocząć kolejne projekty, które siedzą mi w głowie, a póki co nie mam możliwości by przelać je na papier. 


PS. Jutro zapraszam na recenzje książki Conor;a Kostick'a "Epic". Na starcie mogę obiecać, że nawet sekunda spędzona z tą pozycją nie jest czasem zmarnowanym. :)

1 komentarz:

  1. Życzę Ci, aby Twoje plany i marzenia noworoczne się spełniły. Z pewnością też uda Ci się zrealizować czytelnicze zamiary. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...