piątek, 23 grudnia 2011

Świątecznie!

Pomyślałam, że odsunę się nieco od mojej książkowej rutyny i maznę coś miłego dla Odwiedzających. 
Przyznam, że nie jestem zbyt świąteczną osobą, ale atmosfera tknęła i mnie. Pomijając, że całkowicie zapomniałam o choince, dopóki moja rodzicielka nie wyciągnęła jej ze schowka. Jakie było moje zaskoczenie, że to już ten czas! Śmiechu warte. :)



Dlatego z serca i toną uprzejmości:
Wesołych, rodzinnych świąt, spędzonych w ciepłym gronie bliskich oraz przyjaciół. Spełnionych marzeń, tych dopiero co wymyślonych oraz najskrytszych. Niech Sylwester będzie wystrzałowy, pełen nowych przygód, oczywiście  niezagrażających życiu. 


Wszystko pięknie, ładnie, ale trzeba wracać do pisania książki, czytania ich.... sprzątania. Zatem, jeszcze raz wszystkiego co najlepsze, no i oczywiście nie zapominajcie o mnie. :)

2 komentarze:

  1. Wzajemnie - najlepsze życzenia świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za życzenia i wzajemnie życzę zdrowych, wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...