poniedziałek, 19 grudnia 2011

Stosik #4

Doszłam do wniosku, że ograniczę się do jednej współpracy... max. dwóch. Nie mam głowy ani czasu do większej ilości, dlatego jak zawsze skromnie. :)



Od góry:


Prom do Kopenhagi - Krystyna Mirek - Mam niemały sentyment do tego gatunku książek, a polscy autorzy coraz częściej mnie zaskakują, więc również i tutaj nie czekałam długo. (Wydawnictwo G+J)


Krwawe szaleństwo - Karen Marie Moning - Po opisie zawiało mi fantastyką, dlatego (nie)zaryzykowałam.  (Wydawnictwo MAG)


Czas zmierzchu - Dmitry Glukhovsky - Tyle się nasłuchałam, naczytałam i żałowałam, a tu taka niespodzianka! Szybko zakreśliłam tę pozycję i oto jest. Cieszę się, ponieważ bardzo chciałam poznać tak chwalonego autora. :) (Wydawnictwo Insignis)


Epic - Conor Kostick - Połączenie gry i rzeczywistości? Tego z pewnością jeszcze nie czytałam. Po prostu nie mogłam się opanować.  :) (Wydawnictwo Telbit)


Książki są jeszcze ciepłe. Przesiedziałam godzinę w kolejce na poczcie, ale opłacało się! :)




PS. Za wszystkie pozycje dziękuję serwisowi Stukater oraz wydawnictwom, które je udostępniły. 

3 komentarze:

  1. Ciekawe pozycje,czekam na recenzje.
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne pozycje. Vivienne, jeśli z braku czasu lub innych powodów, będziesz rezygnowała ze współpracy z jakimś wydawnictwem, daj proszę znać z którym. Ja właśnie poszukuję wydawnictw chętnych do współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  3. @Miravelle: Wiem! Godne pozazdroszczenia. :D

    @tetiisheri: Maznę coś na maila. :)

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...