poniedziałek, 26 grudnia 2011

Mój dzień w książkach





Informacje o zabawie znalazłam na blogu kreatywy, a wszystko zapoczątkowała Lirael.
Serdecznie zapraszam do podsumowania książkowego roku 2011! 

A oto moja "opowieść'

Zaczęłam dzień SukkubemW drodze do pracy zobaczyłam puszkę Pandory i przeszłam obok Nocnychżeby uniknąć kuszącego złaale oczywiście zatrzymałam się przy pałacu  tajemnicW biurze szef powiedział: Jutroi zlecił mi zbadanie skrzydeł LaurelW czasie obiadu z Colette zauważyłam porzucone ofiary pod (pod)okiem BogaPotem wróciłam do swojego biurka, całując grzech, następnie, w drodze do domu, kupiłam wschodzący księżyc ponieważ mam inną krewPrzygotowując się do snu, wzięłam Traktat o szczęściu i uczyłam się księgi cmentarnejzanim powiedziałam dobranoc innym aniołom.




Trzeba tylko uzupełnić historyjkę przeczytanymi przez nas książkami w roku 2011:

Zaczęłam dzień (z) _____.
W drodze do pracy zobaczyłam _____
i przeszłam obok _____,
żeby uniknąć _____ ,
ale oczywiście zatrzymałam się przy _____.
W biurze szef powiedział: _____.
i zlecił mi zbadanie _____.
W czasie obiadu z _____
zauważyłam _____
pod _____ .
Potem wróciłam do swojego biurka _____.
Następnie, w drodze do domu, kupiłam _____
ponieważ mam _____.
Przygotowując się do snu, wzięłam _____
i uczyłam się _____,
zanim powiedziałam dobranoc _____ .

Zapraszam!

5 komentarzy:

  1. Lektura "Księgi cmentarnej" przed snem mogła się zakończyć bezsenną nocą, mam nadzieję, że tak nie było. :)
    Ciekawe, jaką cenę, trzeba zapłacić za "Wschodzący księżyc"...
    Sądziłam, że "Colette" to biografia francuskiej pisarki. :)
    Dzięki za bardzo interesującą opowieść i udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. @Lirael: Ja dziękuję za nietuzinkowy pomysł na ranking roku 2011. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne podsumowanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. @tetiisheri: Dziękuję. Mam jednak nadzieję, że również skusisz się na podobne podsumowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie,powiedziałaś dobranoc innym aniołom ? Więc wygląda na to że także jesteś aniołkiem :)
    ps. ja też wzięłam z przyjemnością udział w tej zabawie

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...