poniedziałek, 21 listopada 2011

Spóźniony przegląd #4

Wstyd mi, że zapomniałam o mojej małej tradycji... Kajam się z tego powodu i naprawiam błąd. 

Zrecenzowałam dla wydawnictw:
1. Jean D’Ormesson "Traktat o szczęściu" [recenzja]
2. Keri Arthur "Wschodzący księżyc" [recenzja]
3. Keri Arthur "Całując grzech" [recenzja]
4. Keri Arthur "Kuszące zło" [recenzja]

Poprawiłam się, prawda? Tak, mi również podoba się taki obrót spraw. :)

Niedługo ukaże się recenzja Sukkuba, następnie Puszki Pandory... Później może w końcu zrecenzuję coś, co czeka na swoją kolej od przeszło dwóch miesięcy. 

A tymczasem życzę dobrej nocy. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...