czwartek, 17 listopada 2011

(mały) Stosik #3

Bardzo ubogo, ale jak cudnie. Dzisiejszego ranka odebrałam moją pierwszą paczkę od Sztukater.pl, z której jestem bardziej, niż uradowana. 
Oto moje zdobycze:
znowu musicie wybaczyć mi jakość zdjęcia, ale mój telefon jest już wiekowy, a siostra zabrała aparat...


tu...:


Od dołu: 
1. Edward Lee - "Sukkub" (zaczynam się zastanawiać, czy dobrze postąpiłam, wybierając tę książkę... Nie zamierzam czytać jej przy zgaszonych światłach!)
2. Kornelia Romanowska - "Puszka pandory" (Coś polskiego, lekkiego. Tę pozycję zostawiam sobie na koniec, aby trochę odetchnąć.)


i  jeszcze tutaj:



Skromnie i mało, ale niech mnie cholera, jeżeli nie są to książki, na które czekałam z największym zapałem. Mimo obiekcji i odrobiny strachu, związanego z pierwszą pozycją, nie mogę się doczekać czytania.


Chciałabym również podziękować Tomkowi, za wyrozumiałość przy tłumaczeniu mojej mało rozgarniętej osobie sposobu składania zapisów i kolejnych godzin męczenia się ze mną. :)

4 komentarze:

  1. Zacny stosik :D Nie liczy się ilość, lecz jakość. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ala: Niepowtarzalne słowa. Jednak najpierw muszę skombinować recenzję, a później biorę się do czytania. :)
    I nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja czekam na recenzję Puszki pandory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Puszka pandory jest druga w kolejce. Jednakże, to pewna mobilizacja, aby wcześniej skończyć pierwszą pozycję. :D

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...