piątek, 21 października 2011

Stosik #2

Zauważyłam, że już dawno niczego nie wstawiałam. Wolałam jednak poczekać, aż trochę się nazbiera. 
Oto i moje zdobycze(wybaczcie jakość):





Od góry:
1."Traktat o szczęściu" Jean d'Ormesson - od Wydawnictwa Znak [recenzja]
2. "Pałac tajemnic" Agnieszka Minicka - zakupiona na Targu z książkami [recenzja]
3. "Obietnica śmierci" Nora Roberts - upolowana w bibliotece
4. "Kolory tamtego lata" Richard Paul Evans - nagroda w konkursie LubimyCzytac.pl(miesiąc temu..)
5. "Wschodzący księżyc" Keri Arthur - od Wydawnictwa ERICA
6. "Całując grzech" Keri Arthur - od Wydawnictwa ERICA
7. "Kuszące zło" Keri Arthur - od Wydawnictwa ERICA

Mało tego, wiem. Jednakże na jakiś czas nie muszę denerwować się, że zabraknie mi zapasów. Nie zamierzam rezygnować z tego bloga, lecz nastał taki okres, iż nie mogę poświęcać każdej chwili na czytanie, jak to było w wakacje.
PS. Następna recenzją, którą wstawię, będzie "Wschodzący księżyc". Książka, jak do tej pory, wciska mnie w siedzenie swoją genialnością.

6 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jak Ci się spodoba Pałac:) Miłej lektury!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny stosik, życzę miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Marudzia: Pałac już zrecenzowany! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. "Traktat o szczęściu"? Tej pozycji zazdroszczę najbardziej! ;)

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...