sobota, 17 września 2011

Przegląd #2

Kolejny miesiąc stuknął mojemu blogowi. Równa się to kolejnym przeglądem. (Który na marginesie bezczelnie zapożyczyłam od drogiej Jaskółki. A właśnie! Czekam na twoją fotorelację! Ach Ty nicponiu. Chciała się wymigać...)

Książki które otrzymałam w  bieżącym miesiącu, dzięki uprzejmości wydawnictw, z którymi współpracuję::
 1.Karol Romński - "Pod okiem Boga" [recenzja]
2 Alicja Minicka "Colette" [recenzja]
3. John Marsden "Jutro 2" [recenzja]
4. John Marsden "Jutro" [recenzja]

Aż wstyd przyznać się, że w ciągu miesiąca zrecenzowałam taką ubogą liczbę książek. Jedynym usprawiedliwieniem, jakie dla siebie przygotowałam, jest rok szkolny. Przeważnie wtedy odpływają mi chęci do czegokolwiek i wolę pospać kilka godzin dłużej, niż dla przykładu czytać. 

Mam nadzieję, że w tym miesiącu będzie lepiej! I tego się trzymajmy...


5 komentarzy:

  1. Nie martw się, zaczęła się szkoła i czasu nie ma. Ja też czytałem już "Jutro", teraz zabieram sie za trójkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i się przyznałaś :D Ale wybaczam pożyczenie przeglądu :D Trzymam kciuki za kolejne miesiące :) a fotorelacja niebawem :D bój się ... ha ha

    OdpowiedzUsuń
  3. Mattie: Gdyby tylko chodziło o czas. Mi się po prostu nie chce! Czekam na te motywacyjne kopy, bo już zaczynam się staczać.^^

    Jaskółka: Jesteś dla mnie za dobra. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem coś o tym. Mnie również dopadła ta przewlekła, zaraźliwa choroba lenistwo. Ale to i tak imponująca liczba książek:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Maruda: Dziękuję za wyrozumiałość! Lenistwo to choroba, która często mnie dotyka. :p

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...