wtorek, 23 sierpnia 2011

Stosik #1

Był przegląd to postanowiłam, że będzie również stosik. Nazbierało się już trochę, ale wydaje mi się, szybciej recenzuję, niż dostaję książki,więc większość jest już nieaktualna. Mniejsza o to.



Od góry:
1. "Pod okiem Boga" Karol Romański - Wydawnictwo Radwan
2. "Colette" Alicja Minicka - Wydawnictwo Radwan
3. "Jutro 2" John Marsden - Wydawnictwo Znak literanova
4. "Jutro" John Marsden - Wydawnictwo Znak literanova [recenzja]
5. "Rozkaz" Lenna Lander - Wydawnictwo Kojro [recenzja]
6. "Twarze" Tove Ditlevsen - Wydawnictwo Kojro [recenzja]
7. "Inna krew" Miłosz Ślebioda - Wydawnictwo Radwan [recenzja]
8. "Nocni" Marta Gajak - Wydawnictwo Radwan [recenzja]


Dwie pierwsze pozycje są nadal ciepłe, bo dopiero kilka minut temu odebrałam je od Szanownego Pana Listonosza. :D
Ci, którzy mają możliwość, niech cieszą się wakacjami, póki mogą! :)
Pozdrawiam.

6 komentarzy:

  1. Okej, daj adres to Ci wyślę. :D

    Może w końcu przestaniesz marudzić!

    ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. @Vivi: Naprawdę? Wielkie dzięki, tyle, że już poprosiłem wydawnictwo o nie. Marudzę, bo od miesiąca z niecierpliwością wyczekuję paczki od znaku i doczekać się nie mogę ;-/ Wiem, że tobie bardzo się podobało, więc nie śmiałbym pozbawić cię tych egzemplarzy. Ale dzięki za chęci. Wiesz... możesz wysłać mi coś innego ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm, wymiana? Dobra, a co byś chciał? ^^
    A co do paczki, to ja czekałam 3 tygodnie i kilka dni. To jest śmieszne.
    Teraz czekam cierpliwie na Jutro 3. Tylko nie mów, że też masz ją w paczce...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi przysłali szybko paczkę ze znaku. A po jakimś tygodniu czy dwóch dostałem przez pomyłkę drugą, taką samą paczkę od znaku. Fajnie;) Oby częściej takie pomyłki się zdarzały.;p
    Teraz poluję na Jutro 3. Muszę napisać do wydawnictwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę tak szybkiego dostarczenia i pomyłki, ja zwątpiłam...

    Właśnie piszę z zapytaniem o Jutro 3. Zaczynam chodzić po ścianach z braku słów Johna Mardsena przed oczami.:D

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...