środa, 17 sierpnia 2011

Przegląd #1

Minął pierwszy miesiąc istnienia mojego bloga, dlatego przyjęłam zasadę, że siedemnastego dnia każdego miesiąca ukaże się taki oto przegląd. Serdecznie zapraszam. ;)

Oto książki, które otrzymałam w  bieżącym miesiącu, dzięki uprzejmości wydawnictw, z którymi współpracuję:
1. "Rozkaz" Lenna Lander - Wydawnictwo Kojro [recenzja]
2. "Twarze" Tove Ditlevsen - Wydawnictwo Kojro [recenzja]
3. "Inna krew" Miłosz Ślebioda - Wydawnictwo Radwan [recenzja]
4. "Nocni" Marta Gajak - Wydawnictwo Radwan [recenzja]


Książki zrecenzowane z własnej inicjatywy:
 1. "Inne anioły" Lili st. Crow [recenzja]
2. "Skrzydła Laurel" Aprilynne Pike [recenzja]
3. "Księga cmentarna" Neil Gaiman [recenzja]


W sumie udało mi się zrecenzować dla Was siedem pozycji, z czego bardzo się cieszę. Z jakiś czas(1-2 miesiące) przygotuję mały konkurs, w którym nagrodą będzie oczywiście egzemplarz książki. 
Mam cichą nadzieję, że blog będzie się sprawnie rozwijał przynosząc przyjemność obu stronom. :)

Serdecznie pozdrawiam moich Czytelników, a na kolejną recenzję zaproszę Was dopiero za jakiś czas, ponieważ nadal czekam na pewną paczuszkę. A teraz szykują się nawet dwie! :D Albo trzy. Cholera, straciłam rachubę...


3 komentarze:

  1. Gratuluję zdobyczy i życzę przyjemnego czytania. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe pozycje. Zazdroszczę niektórych pozycji.
    Pozdrawiam!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pablo, czyżby była to "Inna krew"? ^^

    I przyznaję,że autor jest bardzo sympatyczny, ponieważ miałam nawet przyjemność z nim rozmawiać! :D

    OdpowiedzUsuń

Mile widziany jest każdy komentarz. Doceniam, że moje posty spodobały się Wam na tyle, aby skomentować. Jedyną prośbę, jaką do Was kieruję jest zachowanie kultury. :)
Staram się wchodzić na blogi osób komentujących i jeżeli ten mnie zaciekawi dodaję do obserwowanych. Dlatego jeżeli chcecie upomnieć się o rewanż z mojej strony, nie róbcie tego. Sama zdecyduję, czy skomentować bądź obserwować. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...